Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysyt perillä maailman tapahtumista? Miten sivistät itseäsi arjessa?

Vierailija
03.12.2014 |

Mä päätin, etten katso enää kuin asiallisia tv-kanavia, kuten Skynews ja Eurosport. Luen joka aamu netistä uutiset. Tilaan National Geographicia.

Mitäs te?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee valtakunnallinen päivälehti, jonka luen aamulla varsin tarkkaan. Usein palaan joihinkin uutisiin vielä myöhemminkin. Lisäksi seuraan uutisia ja ajankohtaisohjelmia radiosta ja televisiosta. Aikakuslehtien tilaukset olen lopettanut jo muutama vuosi sitten. Joskus tulee ostettua joku lehti, jos näyttää olevan mielenkiintoista luettavaa ja alennettu hinta. Niin ja netistä seuraan muutamien lehtien uutisointia, myös niiden paheksuttujen iltapäivälehtien, suomalaisten ja toisinaan myös ruotsalaisten. Olen varhaisnuoruudesta asti ollut uutisfriikki ja mihin sitä pantteri pääsisi pilkuistaan!

Vierailija
2/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee paikallinen sanomalehti, ja miehen isä tuo meille aina uusimmat Kuluttaja- ja Tiede-lehdet.Sen lisäksi luen netistä ainakin Helsingin Sanomia, Suomen kuvalehteä, The Timesia, BBC:n ja Ylen sivuja ja milloin mitäkin, minne klikkailu johdattaakaan. 

Luen tällä hetkellä sellaista kirjaa kuin Ihmisyys, 1900-luvun moraalihistoria. Keskustelen nettipalstoilla ja ystävien kanssa, ja luen muutenkin kaikenlaista. Tv:n katsominen on jäänyt hyvin vähälle, mutta onneksi netistä näkee dokkarit ja ajankohtaisohjelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen täältä Xenian meikkivinkit ja Pipsan kuulumiset sekä viimeisimmät tiedot Salkkarinäyttelijöistä. Hyvin pysyy kärryillä maailman tapahtumista.

T. Nainen.

Vierailija
4/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:46"]

Meille tulee paikallinen sanomalehti, ja miehen isä tuo meille aina uusimmat Kuluttaja- ja Tiede-lehdet.Sen lisäksi luen netistä ainakin Helsingin Sanomia, Suomen kuvalehteä, The Timesia, BBC:n ja Ylen sivuja ja milloin mitäkin, minne klikkailu johdattaakaan. 

Luen tällä hetkellä sellaista kirjaa kuin Ihmisyys, 1900-luvun moraalihistoria. Keskustelen nettipalstoilla ja ystävien kanssa, ja luen muutenkin kaikenlaista. Tv:n katsominen on jäänyt hyvin vähälle, mutta onneksi netistä näkee dokkarit ja ajankohtaisohjelmat.

[/quote]

Loistava kirja tuo Ihmisyys. 

Itse olen kerännyt Feedlyyn (feedly.com) lukuisia mielenkiintoisia blogeja päivittäin puhelimella luettavaksi. Kuuntelen Pocket Casts -sovelluksella mm. BBC:n podcasteja. Lisäksi monen kirjaston kautta saa englanninkielisiä aikakausilehtiö luettavaksi sähköisesä muodossa. Kannattaa selvittää, tarjoaako oma kirjasto tällaista!

Vierailija
5/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen lehdet netissä ja katson tv-uutiset. työni puolesta olen erittäin hyvin perillä eu-alueen asioista.

Vierailija
6/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän katsoa aamulla uutiset. Muuta en tällä hetkellä jaksa.

Vierailija
7/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:46"]

[/quote]

Loistava kirja tuo Ihmisyys. 

Itse olen kerännyt Feedlyyn (feedly.com) lukuisia mielenkiintoisia blogeja päivittäin puhelimella luettavaksi. Kuuntelen Pocket Casts -sovelluksella mm. BBC:n podcasteja. Lisäksi monen kirjaston kautta saa englanninkielisiä aikakausilehtiö luettavaksi sähköisesä muodossa. Kannattaa selvittää, tarjoaako oma kirjasto tällaista!

[/quote]

Kiitos vinkistä! Ja kyllä, Ihmisyys vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja hyvältä, olen vasta alussa sen kanssa siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä