Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa sellaista ihmistä joka tulee ilmoittamatta kylään?

Vierailija
08.10.2021 |

Joku mielisairaus?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, kun en päästä sisään.

Vierailija
2/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöys.

Eräs tuttu vie omia vieraita mökkinaapureiden luo yllätyskäynnille!

Vierailija
4/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin miettinyt. Ex on tuollainen. Hävetti aina kun yhtäkkiä ohiajaessa jonkun muun reissun yhteydessä sai päähänsä että koukataanpa tosta, jos serkku sattuis olemaan kotona. Itse en todellakaan pidä yllärivieraista.

Vierailija
5/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppous.

Vierailija
6/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomuus ja huono ymmärrys sosiaalisista normeista.

Vierailija
7/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD

Vierailija
8/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kyllä epäsosiaalista porukkaa : D Tai sitten kaikki vitsailee asiasta. Meille on tutut ja kaverit tervetulleita milloin vaan. Toki jos ilmoittamatta tulee, ei ole todennäköisesti muuta kuin kahvia ja teetä tarjota.

Vierailija
9/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :D Meille saa kyllä tulla yllätysvieraat, siis ainakin läheiset. Jos tulee vähän kauempaa, kannattaa kysyä, että ollaanko kotona (ja mielellään sen verran aikaisemmin, että ehditään vähän siivota). Tarjottavaa ei välttis ole, mutta ei valtaosa sitä odotakaan.

Samoin itse kyläillään ilmoittamatta vanhemmilla ja lähellä asuvan sedän luona ja silloin kun isovanhemmat oli elossa, heillä myös. Ihan normaalia toimintaa täälläpäin, ainakin oman suvun kesken.

Vierailija
10/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius.

Vierailija
11/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kyllä epäsosiaalista porukkaa : D Tai sitten kaikki vitsailee asiasta. Meille on tutut ja kaverit tervetulleita milloin vaan. Toki jos ilmoittamatta tulee, ei ole todennäköisesti muuta kuin kahvia ja teetä tarjota.

Todellakin. Kyllä mullekin saa tulla kylään läheiset, mutta jos tulija ilmoittaa edes vähän etukäteen, niin ehdin varata paremmin tarjottavia.

Vierailija
12/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun luokse tupsahtaa yllättäen, niin voi varautua, että mulla ei ole juuri sillä hetkellä tarjottavaa eikä jaksamista kuunnella jorinoita. Mutta toki jos passiivinen seura mustalla kahvilla kelpaa, niin asia ok.

Vierailija
13/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt, varmaan ulkomaalainen tai ulkomailla asunut.

Vierailija
14/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luja kohmelo... 😫

Vierailija
15/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa ajatella miltä se mahtaa toisesta osapuolesta tuntua vaikka se olisi itselle ok.

Vierailija
16/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkeat ja käytösnormeja ymmärtämättömät ihmiset. Meillä on onneksi videokuvalla varustettu ovipuhelin, jos tulee sopimatta pimpottamaan sitä jää takuuvarmasti pimpottamaan kelloa vaikka loppuiäkseen.

Vierailija
17/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tapa on ollut ennen vanhaan.

Vierailija
18/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus ja maalaisuus. Omat 75-v. vanhempani eivät paljon ilmoittele, kun ovat menossa kylään johonkin. Siellä maalla omissa tuttavapiireissään on varmasti ihan tavallista, mutta pääkaupunkiseudun sukulaiset vähän ihmettelevät yllätysvierailuja.

Vierailija
19/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin epäsosiaalinen, en halua että mukavaa yksinäistä iltaani tulee yhtäkkiä häiritsemään joku jonka kanssa pitäisi jutella ja pitää seuraa.

Vierailija
20/121 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ja maalaisuus. Omat 75-v. vanhempani eivät paljon ilmoittele, kun ovat menossa kylään johonkin. Siellä maalla omissa tuttavapiireissään on varmasti ihan tavallista, mutta pääkaupunkiseudun sukulaiset vähän ihmettelevät yllätysvierailuja.

Metsäläisiä ovat pk seutulaiset sukulaisesi. Ei ennen pelätty ihmisiä niin että kylään tulostakin piti sopia kuukausi etukäteen. Ei ihmisillä mennyt pasmat sekaisin ennen jos oli "yllättävä" kohtaaminen jonkun kanssa.

Mutta sama se on näiden junttien lapsilla. Kerran töissä lounaspaikassa tilaa oli vain 20v jonnejen pöydässä. Kun en aikonut syödä lattialla istuin siihen. Olen itse 40v. En ole itsekään mikään ekstrovertti mutta huvitti. Kun muuten aina äänessä olevilla junttipojilla meni piuhat solmuun. Ei pystytty keskustelemaan edes säästä. Möllötettiin vain hölmöinö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi