G: Minkä ikäisenä sinulla alkoi kuukautiset?
Ja käytätkö sidettä ja/tai tampoonia?
Itse olen 17-vuotiaasta lähtien käyttänyt tampoonia. Kuukautiset alkoivat 13-vuotiaana.
Kommentit (22)
Vähän ennen 16-vuotissynttäreitä. Tamponeja aloin käyttää siitä n. vuoden päästä.
16-vuotiaana alkoi. käytän kuukuppia.
11-vuotiaana alkoivat, käytän aina tamppoonia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:16"]16-vuotiaana alkoi. käytän kuukuppia.
[/quote]
Ai joku oikeesti käyttää kuukuppia
13v alkoi, nyt on ikää 32v ja ekaa kertaa ehkäisynä kuparikierukka, joten kauhulla odottelin millaiset menkat tulee olemaan. No ekat tuli ja oli aika samanlaiset kuin ennenkin, ehkä hitusen runsaammat mutta isolla siteellä pärjäsi. Se vaan on outoa että hiki on alkanut haista voimakkaammalle, kun ennen en edes hikoillessa haissut paljon millekään :/
15 vuotiaana. Käytin teininä sidettä ja tamppoonia. Nykyisin kestosidettä ja tamppoonia.
11v. alko, siteitä käytin alkuun, tampoonia tarvittaessa. Muutaman vuoden oli hormoonikierukka, joten menkat oli pois. Nyt kierukka ollut pois puolisen vuotta, käytössä siteet.
11 vuotiaana alkoi, nyt olen 21 ja käytössä kuparikierukka. Tamponeita käytän/uskallan käyttää kun kierukan langat näkymättömissä kohdunkaulan sisällä :)
Toki öisin saatan käyttää mahdollisimman isoa yösidettä, vuoto on ekoina päivinä niin hurjaa.
6lla luokalla, onkos sitä 12 silloin? Siteitä käytin 25-vuotiaaksi, sitten sirryin kuukuppiin joka mulle onkin paras: epäsäännölliset kuukautiset ei enää haittaa kun kuppi on niin helppo laittaa varan vuoksi.
12v. Sidettä käytin, nykyään tamppooneja, en muista minkäikäisenä vaihdoin, ehkä n 17v.
Melkein 13v. Ja tampooni pääasiassa. Joskus side.
13-vuotiaana alkoi ja käytin sidettä, pari kertaa kokeilin tamponia mutta ei ollut mun juttu. Noin 20-vuotiaana sain tietää kuukupeista ja nyt olen sitä käyttänyt pari vuotta.
Oisinkoha ollu 12 ja käytän siteitä.
Olin 11 kun alkoi ja aina oon käyttänyt sidettä
13-vuotiaana.
Käytän siteitä.