Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimen googlettaminen? Miksi?

Vierailija
03.12.2014 |

Noin viikko sitten aloin epäilemään että mieheni on ihastunut erääseen alle parikymppiseen naiseen. Nyt oli googlettanut ko naisen kuvia yms. Väittää ettei tarkoita mitään

Kysymys kuuluukin; googlettaisitko ihmisen nimen jos et olisi kiinnostunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä epäilykset heräisivät.

Vierailija
2/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä guugletan joskus vaan ihan ajan puutteesta kaikki nimet jotka mieleen tulee mutta tietty jos mies on vaan yhtä naista guuglettanut eikä muuten ole tapana guugletella niin eihän se ihan vakikamaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:17"]

Mä guugletan joskus vaan ihan ajan puutteesta kaikki nimet jotka mieleen tulee mutta tietty jos mies on vaan yhtä naista guuglettanut eikä muuten ole tapana guugletella niin eihän se ihan vakikamaa ole.

[/quote]

Siis tekemisen puutteesta voin guugletella, ei ajan:D

Vierailija
4/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista. Inhottavaa kun en tiedä olenko loukkaantunut turhasta. Kyllä se vähän rapistaa itsetuntoa.. :(

T. Ap

Vierailija
5/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tiedät että on googletellut...? Jää siihen Googlen hakuun se nimi, vai? Mistä sitten tiedät että monta kertaa?  Sorry tyhmä kysymys...

Vierailija
6/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi oli valmiina Googlessa. En minä siitä tiedä onko monta kertaa, mutta kyllä se yksikin kerta riittää. Kyllä hän myönsikin että on katsonut, mutta ei kuulemma "minkään erikoisen" takia. Ihmettelen vähän...

t. Ap

Vierailija
7/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:00"]

Nimi oli valmiina Googlessa. En minä siitä tiedä onko monta kertaa, mutta kyllä se yksikin kerta riittää. Kyllä hän myönsikin että on katsonut, mutta ei kuulemma "minkään erikoisen" takia. Ihmettelen vähän...

t. Ap

[/quote]

Ok. Kuten joku muukin vastaaja tuolla aiemmin, minäkin googlettelen joskus aikaa tappaakseni vaikka ketä... Voi siis olla ihan harmitontakin, en tiedä tietenkään.

Vierailija
8/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Googletan kaikki lasteni opettajista, työkavereihin ja muihin tuttuihin. Tietääkseni ketkä kavereera kenenkin kanssa ja millaisia intressejä heillä on. Samoin jos löytyy rikoksia tms. Lähinnä itsesuojeluvaiston takia. Lähiystäviäni en koskaan. Suurimmasta osasta ei löydy mitään merkittävää.

Vierailija
9/9 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä googlettelen ihan uteliaisuudesta. Kun jää mietityttämään mistä joku ihminen on tuttu tms. Se on vähän noloa joskus, kun tavallaan tietää jostakusta jotain, mitä hän itse ei ole minulle kertonut. Kuten työtehtävät tms....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän