Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvosteli painoani alkuun jatkuvasti mutta kun lihoin, se loppui?

Vierailija
08.10.2021 |

Mies on itse hyvässä kunnossa ja omaksi harmikseni joudun pitämään todella tarkkaa ruokavaliota yllä jos tahdon että paino pysyy edes tyydyttävissä luvuissa. Tämä todennäköisesti johtuu sairaudestani johon en ole saanu lääkityksellä vastetta. Olen nuorikin vielä ja joskus ulkomuotoni harmittaa.

Mies ei tuntunut alkuun ymmärtävän miksi lihon niin herkästi. Moitti painoani ja patisti liikkumaan vaikka olin normaalipainoinen. No liikuin, kävin salilla ja olin tarkka ruokavaliostani. Olin hyvässä kunnossa tähän verrattuna ennen kuin edes tapasin miehen. Nyt olen lihonut paljon niistä ajoista.
Jotenkin jossain vaiheessa luovutin ja stressi oli sanoinkuvaamaton, lihoin ja masennuin. Kokeilin jopa masennuslääkitystä - joka nosti painoani nopeasti 10kg. Se oli hirveää aikaa kaikinpuolin.

En ole vieläkään laihtunut vaikka tuosta vaiheesta on jo vuosi aikaa ja se todella ahdistaa. Yritän kuitenkin laihduttaa.
Nykyään mies kehuu minua, ei arvostele painoani vaikka kyllä olemme puhuneet miten elämänvaihe vaikutti ulkonäkööni. On ymmärtäväinen ja sujut ainakin näennällisesti asian suhteen. Hän ei painosta minua mihinkään vaikka itse liikkuu paljon. Hän on läheisempi ja tukena. Näkee minut ihmisenä.
Varmaan siksi että sairastui itsekin ja nyt ymmärtää minua.

Tiedän, että mies kuulostaa tekstin perusteella inhottavalta ja sitä hän joskus osasi ollakin, itse on vain aina omannut kiinteän kropan kun kuntoilee niin paljon. Sanoi minulle aina että yrittää vain kannustaa minua eikä pahalla sano vaikka loukkaannuin.
Nykyään ei mitään vaan on hyväksynyt minut tällaisena kuin olen. Minua itseäni hävettää kuitenkin mutta olen huojentunut ettei enää arvostele minua -puhuu hyvää vain minusta persoonana ja naisena.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luopunut toivosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kuulu kommentoida painoasi. Iän myötä meidän kaikkien ulkonäkö muuttuu. Tällä en tarkoita ettei itsestään ja terveydestään pitäisi pitää huolta. Mutta Jos hänen rakkautensa on sidottu sinun painoosi ja ulkonäköösi, se ei ole rakkautta vaan olet hänelle koriste ja hyödyke.

Painosta kiusaaminen on henkistä väkivaltaa. Ei kuulosta hyvältä mieheltä.

Vierailija
4/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua nähdä millaiset kontrolloivan, alistavan ja sinua esineellistävän ihmisen kanssa olet, meidän on mahdotonta auttaa sinua.

Mies on nyt tyytyväinen kun olet lihonut ja inhoat itseäsi.

Jos normaalipainoiselle ihmiselle aukoo päätään tämän painosta, niin ei ole kunnon ihminen, kun ei lihavallekaan saa tehdä niin.

Henkisesti väkivaltainen ja kontrolloiva alistaja.

Vierailija
5/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luopunut toivosta.

Tämä on oikea vastaus. Kun mammoille se "normaalipaino" on tosiasiassa se +10kg ylipainoa jo.

M38

Vierailija
6/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määki vaan lihon entisestään jos joku huomauttaa, ihan tahalleen sen teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi