Miten hävittää kissanhiekka...?
Mahdollisimman ekologisesti. En tarkoita puupellettejä, ei suostu käyttämään, vaan mikrohiekka (everclean)
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:40"]Vie puiston hiekkalaatikkoon nii menee muksuille leikkiin tai sitten kaupungin hiekoitus astioihin
[/quote]
XDDDDD
Ite oon vaan laittanu sekajätteeseen
minä laitan naapurin postiluukkuun.
Heitän tontin rajalla olevaan ojaan.
Joitain harvoja voi huuhdella viemäristöön. Useimpien hiekkojen kohdalla ne voi kuitenkin hävittää vain sekajätteeseen. Niin ja pelletit biojätteeseen, mutta niitä et käytä. Luulen, että jos paketissa ei lue mitään hävittämisestä, ne menee sekajätteeseen. Sori. Väärä hiekkavalinta.
"Joitain harvoja voi huuhdella viemäristöön."
Älkää helvetissä laittako kissanhiekkaa vessanpönttöön, saatte aikaan putkitukoksia...
näiden avaamiseksi viemäriin kaadetaan saatanallisia myrkkyjä tai putkia kaivetaan auki ja aiheutatte näin suurta ympäristövahinkoa.
Eli jos heitätte kissanhiekat vessanpönttöön, niin voitte myös kaataa lähiojaan moottoriöljyt, koska sopii tyyliinne ympäristöterroristina. 41vm
Vie puiston hiekkalaatikkoon nii menee muksuille leikkiin tai sitten kaupungin hiekoitus astioihin