Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hävittää kissanhiekka...?

Vierailija
03.12.2014 |

Mahdollisimman ekologisesti. En tarkoita puupellettejä, ei suostu käyttämään, vaan mikrohiekka (everclean)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie puiston hiekkalaatikkoon nii menee muksuille leikkiin tai sitten kaupungin hiekoitus astioihin

Vierailija
2/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:40"]Vie puiston hiekkalaatikkoon nii menee muksuille leikkiin tai sitten kaupungin hiekoitus astioihin
[/quote]

XDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon vaan laittanu sekajätteeseen

Vierailija
4/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan naapurin postiluukkuun.

Vierailija
5/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän tontin rajalla olevaan ojaan.

Vierailija
6/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain harvoja voi huuhdella viemäristöön. Useimpien hiekkojen kohdalla ne voi kuitenkin hävittää vain sekajätteeseen. Niin ja pelletit biojätteeseen, mutta niitä et käytä. Luulen, että jos paketissa ei lue mitään hävittämisestä, ne menee sekajätteeseen. Sori. Väärä hiekkavalinta.

Vierailija
7/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joitain harvoja voi huuhdella viemäristöön."

Älkää helvetissä laittako kissanhiekkaa vessanpönttöön, saatte aikaan putkitukoksia...

näiden avaamiseksi viemäriin kaadetaan saatanallisia myrkkyjä tai putkia kaivetaan auki ja aiheutatte näin suurta ympäristövahinkoa.

Eli jos heitätte kissanhiekat vessanpönttöön, niin voitte myös kaataa lähiojaan moottoriöljyt, koska sopii tyyliinne ympäristöterroristina. 41vm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi