Adele näyttää kyllä hyvältä valittuaan terveelliset elämäntavat
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mennyt tylsäksi tusinatyypiksi.
Missä musiikki?
Kohta ilmestyy albumi.
Näin naisena tykkäsin kyllä musiikistaan enemmän, kuin tissikuvistaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena tykkäsin kyllä musiikistaan enemmän, kuin tissikuvistaan.
Missä siitä on tissikuvia?
Ilman muuta oon katkera, kun en sua yläpeukuta.
Eikö näitä tissityrkkyjä oo ihan tarpeeksi, tykkäsin enemmän entisestä tyylikkäästä Adelesta. Mutta niinhän ei voi sanoa, ilman että täällä kateelliseksi haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta oon katkera, kun en sua yläpeukuta.
Eikö näitä tissityrkkyjä oo ihan tarpeeksi, tykkäsin enemmän entisestä tyylikkäästä Adelesta. Mutta niinhän ei voi sanoa, ilman että täällä kateelliseksi haukutaan.
Ihan yhtä tyylikäs se minusta on nytkin. Miten se mielestäsi on nykyään tyylitön?
Me emme tiedä hänen elämäntapansa terveellisyydestä mitään. Hän voi kertoa julkisuudessa mitä tahansa ja todellisuudessa sairastaa vaikka bulimiaa. Vähän väliä nämä julkkikset avautuvat siitä, kuinka ovat kaiken ihailun keskellä eläneet todellisuudessa lähinnä viinalla ja pillereillä jne. Kaunis hän on, mutta elääkö hän terveellisesti, sitä me emme tiedä.
Minun mielipiteellänihän ei ole mitään väliä ja tärkeintähän on että löytää sisäisen tasapainon ja onnen. Mutta täytyy sanoa että entinen ulkomuoto oli parempi, kasvot on nyt jotenkin tosi kolhot ja laatikkomaiset, pieni pehmeys kasvoissa kaunisti Adelea.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat akat taas kilvan alapeukuttaa avausta :)
Yksi alapeukku?
Sama minusta kuin Billie Eilish, ihan meni brändäys pieleen, kun teki tisseistään pääosan.
Jotkut naiset ilmeisesti suuttuneet Adelelle kun on laihtunut ja haluaisivat vanhan Adelen takaisin. Mä en tajua tuota ajattelutapaa. Se on Adelen oma valinta mitä tekee eikä se kuulu muille. Onhan tuo nyt terveellisempää kuin olla ylipainoinen. Eikä Adelen laulutaito ja taito säveltää katoa mihinkään.
Olen itse reippaasti ylipainoinen ja olen aidosti onnellinen Adelen puolesta, että pystyi noin isoon painonpudotukseen. Kun saisin itsekin itseäni niskasta kiinni.
Jotta totuus ei unohtuisi niin 3-4 kertaa päivässä treenaaminen ei ole tervettä vaan näkyy veronmaksajien kukkarossa rasitusvammoina, kulumina ja tekonivellleikkauksina. Lisäksi kukaan ei voi ylläpitää tuollaista normaalielämässään ja on iso riski että Adele bingaa ja se on paha kierre.
Ulkonäkö ei ole ainoa terveellisyyden mittari vaikka se tuntuu siltä intuitiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat akat taas kilvan alapeukuttaa avausta :)
Noita kuvia on photoshopattu aika lailla.
Kuvat nähdessäni jo mietin kihiseviä kehopositiivisia joita loukkaa Adelen hyvä ulkonäkö.
Ei kehopositiivisuus kaunistanut vaikka oma itsensä sai olla. On Voguessa todella hyvännäköinen. Suomessa ei jostain syystä tissejä esitellä vaikka ne kivat olisikin...
Erilainen mielipide: Minusta se hiukan muodokkaampi Adele oli kauniimpi, jotenkin sensuellimpi ja persoonallisempi.
Jokainen tietenkin saa painaa ihan mitä haluaa ja näyttää ihan miltä haluaa. Mutta kun nyt mielipidettä kysyttiin, niin vastasin.
M44
Hänestä on tullut todellinen kaunotar. En kyllä tosin ole varma, muistanko oikein, kuka tai minkälainen oli ennen. Mutta, jos on se tai hän, keneksi luulen, niin Onpa muuttunut.
Tosiasia on, että taitava meikkaaja ja kampaaja saisi meistä jokaisesta yhtä upean jollei kauniimmankin.
Mennyt tylsäksi tusinatyypiksi.
Missä musiikki?