Vanhin tuntemasi aikuinen työkykyinen/terve joka asuu yhä vanhemmillaan
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan työkykyinen/terve asuu vanhempiensa kanssa, ilman että on sieltä koskaan lähtenyt ja asunut omillaan. Jostain käytännön syystä takaisin muuttaneet ovat eri asia.
Mut kaikki nuo ei muuta pois vielä 19-v.
Mitä välii. Hanki elämä. Sinä kuolet, minä kuolen, me kuolemme joskus, en käyttäisi aikaa tuollaiseen joutavaan pohtimiseen. Hyvä hyvä, olet ainakin jollain mittapuulla parempi, ainakin mielestäsi.
No, mulla setämies asui kotona kunnes vanhemmat kuolivat. Olisko ollut lähemmäs 70 jo setäkin eli ei siinä mitään ihmeellistä näin maaseudulla
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii. Hanki elämä. Sinä kuolet, minä kuolen, me kuolemme joskus, en käyttäisi aikaa tuollaiseen joutavaan pohtimiseen. Hyvä hyvä, olet ainakin jollain mittapuulla parempi, ainakin mielestäsi.
Ei me kaikki ajatella noin vaan kysymys voi olla vilpitön
Vierailija kirjoitti:
No, mulla setämies asui kotona kunnes vanhemmat kuolivat. Olisko ollut lähemmäs 70 jo setäkin eli ei siinä mitään ihmeellistä näin maaseudulla
Maanviljelys on vähän poikkeustapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki ajatella noin vaan kysymys voi olla vilpitön
Vauva-palstalla on harvemmin mitään vilpittömiä aloituksia.
Uuninpankkopoika Saku Timonen, toki sitä on vaivannu lorvikatarri koko sen aikuisiän ajan.
Naisystäväni, on 40 vuotias, mutta espanjalainen ja asuu espanjassa. Ehkä ei niin ihmeellistä heidän kulttuurissaan.
Veljeni, 45 v asuu vielä vanhempien luona, lapsuuden kodissa. Ei ole ikinä asunut missään muualla. On muuten ihan normaali tapaus, käy kokopäivätöissä suhkot hyvissä hommissa vielä. On ikisinkku tosin...
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni, on 40 vuotias, mutta espanjalainen ja asuu espanjassa. Ehkä ei niin ihmeellistä heidän kulttuurissaan.
Italiassa taitaa olla samoin. Mistähän se johtuu? Onko asuntopula?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan työkykyinen/terve asuu vanhempiensa kanssa, ilman että on sieltä koskaan lähtenyt ja asunut omillaan. Jostain käytännön syystä takaisin muuttaneet ovat eri asia.
Miten niin tuskin kukaan? Et voi tietää koko Suomen alueelta asiaa. Mun serkku on asunut koko ajan vanhempiensa kanssa. Ikää 58v ja ihan terve työkykyinen ihminen on.
Naapuristossa asuu nyt työssäkäyvä 53-vuotias mies (välissä 10 vuotta työttömyyttä) yli 80-vuotiaan äitinsä kanssa. Isäkin asui, kunnes kuoli joskus 10 vuotta sitten.
Ei mitään syrjäseutumaanviljelijäporukkaa.
Pääkaupunkiseudulla asuvat.
Ei ole koskaan asunut missään itsekseen, paitsi joskus 80-luvun lopussa armeijan aikaan.
Ei ole omaishoitaja äidilleen, muuten vain hieman urpo. Täytyy olla.