Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäisikö joku asiallisesti, miksi koronapiikin jälkeiset sivuoireet ovat niin yleiset?

Vierailija
08.10.2021 |

Onko tästä mitään vertailututkimusta, vai tuntuuko nyt vain siltä, että koronarokotus aiheuttaa enemmän jälkioireita kuin muut aiemmat rokotukset? Olen ottanut niitä tavallisia kuten kerran influenssarokotuksen ja tetanuksen, eikä kummastakaan tullut yhtään mitään.

Nyt ekasta Pfizerin piikistä tuli pahoinvointikohtaus illalla ja pari viikkoa kestänyttä päänsärkyä. Kakkospiikistä tuntuu melkein jokaiselle tulevan flunssaa, kuumetta, päänsärkyä jne.

Toivoisin asiallista keskustelua, en sitä että aletaan huutamaan ääripäistä solvauksia ja toivomaan toisten kitumista henkitoreissaan tai muuta sellaista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta mitään tietämättömänä oma veikkaukseni on se, että covid19 on täysin uusi virus johon meillä ei ole minkäänlaista immuniteettia. Samoin rokote on uusi. Silloin elimistö käsittelee uusia aineita ja oireita saattaa tulla. Itse en ole saanut oireita enkä tiedä ketään, joka olisi saanut.

Muut rokotukset kuten mainitsemasi tetanus ja ns normaali kausi-influenssa perustuvat olemassa oleviin kantoihin ja niihin meillä on immuniteettia jo vanhastaan.

Tämä on vain oma veikkaukseni eikä perustu mihinkään fakta tai vaihtoehtoinen fakta tietoihin.

Vierailija
2/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin, että niiden normirokotteiden sivuoireista ei vaan ole puhuttu kovin paljoa, ja sekin vääristää. Kyllä mulla esim. jäykkäkouristusrokotteesta on tullut käsi huomattavasti kipeämmäksi kuin koronarokotteesta, mutta enpä tiedä, olenko sitä kenellekään ennen tätä sanonut. Myös lapsille on tullut kaikenlaisia oireita rokotteista, niitä on jonkun verran jaettu äitien kesken ja kyllä ne ihan yleisiä tuntuvat olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristusrokotehan sisältää bakteerin toksiineja. En tiedä, millaisia "kantoja" niistä on olemassa tosin. Mutta siis läheskään kaikki rokotteet eivät perustu mihinkään viruskantoihin.

Vierailija
4/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteet perustuvat täysin uudenlaiseen toimintatapaan solussa, miksi niitä ei edes tulisi kutsua rokotteeksi mutta minkä takia ne ovat omiaan aiheuttamaan pahoja haittavaikutuksia.

Syy on korona"rokotteiden" perinteisistä rokotteista poikkeava vaarallinen toimintatapa.

Meillä on ennestään immuniteettia Koronaa vastaan, sillä se on vain yksi virus joukossa koronavirukset, joita jokainen meistä on kohdannut lapsesta asti.

Tämäkin ketju jo osoittaa, että suurin osa ihmisistä ei tiedä, että korona"rokotteet" eivät ole perinteisen toimintatavan rokotteita.

Vierailija
5/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kakkospiikistä melkein jokaiselle flunssaa, kuumetta, päänsärkyä jne."

En usko, että nuo oireet ovat läheskään noin yleisiä.

Vierailija
6/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteet perustuvat täysin uudenlaiseen toimintatapaan solussa, miksi niitä ei edes tulisi kutsua rokotteeksi mutta minkä takia ne ovat omiaan aiheuttamaan pahoja haittavaikutuksia.

Syy on korona"rokotteiden" perinteisistä rokotteista poikkeava vaarallinen toimintatapa.

Meillä on ennestään immuniteettia Koronaa vastaan, sillä se on vain yksi virus joukossa koronavirukset, joita jokainen meistä on kohdannut lapsesta asti.

Tämäkin ketju jo osoittaa, että suurin osa ihmisistä ei tiedä, että korona"rokotteet" eivät ole perinteisen toimintatavan rokotteita.

Ei ole olemassa mitään "perinteistä rokotteen toimintatapaa". On olemassa useita erilaisia aikaisemmin kehitettyjä toimintatapoja ja sitten on nyt yksi lisää eli RNA-rokote.

Kaikkien rokotteiden (myös tämän uusimman) perusperiaate on kuitenkin aivan sama; saada elimistö tuottamaan vasta-aineita haluttua taudinaiheuttajaa vastaan.

Vierailija
7/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. omassa lähipiirissäni vain yksi sai kakkospiikistä yhtään voimakkaampia oireita, kaikki muut olivat joko oireettomia tai oireet olivat aivan vähäisiä.

Vierailija
8/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole yleisiä. Älä vääristä asioita.

Vierailija
9/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rokote on suunniteltu toteuttamaan väestön harvennus pikkuhiljaa. Siksi oireet.

Vierailija
10/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan parin viikon - kk päästä toisesta rokotteesta ihmisille tullut terveysongelmia, joita ei ole ennen ollut. Johtuvatko rokotteesta vai ovatko puhdasta sattumaa, en tiedä. Sydänoireilua, väärä syöpädiagnoosi, itsellä migreeni pahentunut ja oksensin migreenissä vuosien tauon jälkeen. Sattumalta SSRI lääkkeen teho loppui kuin seinään pari viikkoa rokotuksen jälkeen. Sattumaa?

Vierailija
12/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta mitään tietämättömänä oma veikkaukseni on se, että covid19 on täysin uusi virus johon meillä ei ole minkäänlaista immuniteettia. Samoin rokote on uusi. Silloin elimistö käsittelee uusia aineita ja oireita saattaa tulla. Itse en ole saanut oireita enkä tiedä ketään, joka olisi saanut.

Muut rokotukset kuten mainitsemasi tetanus ja ns normaali kausi-influenssa perustuvat olemassa oleviin kantoihin ja niihin meillä on immuniteettia jo vanhastaan.

Tämä on vain oma veikkaukseni eikä perustu mihinkään fakta tai vaihtoehtoinen fakta tietoihin.

Meidän perheessä kaikki on ottaneet rokotteet, eikä käsivarren kipua kummempaa ole tullut kenellekään. Muutaman ärhäkän flunssan olen tiennyt vanhemmille ihmisille näistä tulleen, mutta mitään oikeasti vaarallista en tiedä kenellekään tulleen. Kuukautishäiriöitä joo.

Mutta tottakai tämä nyt on pinnalla, koska ei missään muussa tilanteessa ole meidän historiassamme rokotettu samalla tavalla näin lyhyessä ajassa käytännössä lähes koko maailman kansalaisia. Tämä on täysin poikkeuksellinen tilanne, ja vielä senkin takia että asiallisen tiedon lisäksi niin paljon disinformaatiota on jaossa.

Vierailija
13/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun itse en ole saanut kummastakaan rokotteesta mitään sivuoireita.

Vierailija
14/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pötypuhetta,melle ei tullu mitään!

Vierailija
15/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta reilu 30 vuottahan tätä mainitsemaasi "uudenlaista" rokotetta on jo kehitelty :)

Vierailija
16/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on korona-vasta-aineita ilman rokotustakin: meidän perhe (5 henkilöä) sairasti koronan mutta 2-vuotiaaseemme se ei jostain syystä tarttunut lainkaan.

Vierailija
17/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perheessä kenellekään ei tullut kummastakaan piikistä mitään muita oireita kuin vuorokauden verran kipeä lihas pistokohdassa.

En tiedä, onko se jo huonokin merkki, kun jonkinlaiset oireet olisivat kai merkki rokotuksen tehosta.

Vierailija
18/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tiedän.Ei minulle ainakaan tullut muuta kuin pikkuisen kädenlihas kipeäksi joka loppui seuraavana päivänä rokotuksesta ja kuulun sentään riskiryhmään.

Vierailija
19/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja puolisolleni tuli käsivarsi kipeäksi enkä tunne ketään jolla olisi tätä kummempia oireita ollut kummastakaan annoksesta. Osalla päinvastoin ei tullut yhtään mitään. En usko, että isommat oireet ovat hirveän yleisiä kun monen kymmenen ihmisen otannassani ei tällaisia näkynyt. Uskon toki kyllä, että joillekin näitä tulee.

Käsivarsi on minulla ja puolisollani tullut kipeäksi myös influessarokotteista (olemme ostaneet näitä itse jo vuosia, ikämme 35 v.), jäykkäkouristustehosteesta ja sikainfluenssapiikistä. Nyt saadut rokotteet eivät siis olleet meidän kohdallamme millään tavalla poikkeuksellisia aiheuttamiltaan oireilta.

Vierailija
20/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni minä olen ainut, joka on saanut koronarokotuksesta sivuvaikutuksia. Ja kuinka ollakaan, ne tulivat ensimmäisen rokotuksen jälkeen. Vaivat olivat kyllä tunnettuja mainitun rokotuksen haittavaikutuksia, mutta yleensä niiden kerrotaan ilmaantuvan toisen rokotuskerran jälkeen. Minulla kipeytyivät isot nivelet sekä raajojen lihakset ja sitten raajat olivat muutaman päivän aivan voimattomat. Kun näistä selvisin, tuli huimausta ja näköhäiriöitä. Olin lähes poissa pelistä kolmisen viikkoa. Pelotti ottaa toinen rokotus, mutta pitkään pohdittuani päätin ottaa sen. Kerroin rokottajalle ensimmäisen kerran jälkeisistä oireista, ja hän kysyi, uskallanko todella ottaa toisen piikin. Oli kuulemma harvinaista, että ensimmäisen rokotuksen jälkeen tulee noin rajut oireet. Mutta ihme ja kumma, toisen piikin jälkeen vain käsivarsi oli hieman kosketusarka, ei mitään muita oireita.

Muista rokotuksista muistan, että kun alakoulussa annettiin Calmette-rokotus tubia vastaan, niin rokotuskohta märki oikein kunnolla. Arpi näkyy vieläkin. Jäykkäkouristusrokotuksen jälkeen käsivarsi oli koko illan veltto ja voimaton. Isorokkorokotuksista on jäänyt arvet, mutta ei ollut kuitenkaan mitään sivuvaikutuksia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän