Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te sinkut joilla ei ole lapsia

Vierailija
02.12.2014 |

Elin 6 viimeisintä vuotta avoliitossa. Nyt asustelen yksin ja olen nämä 4kk etenkin iltaisin miettinyt miten kaikki muut sinkku ihmiset kuluttaa aikansa, erityisesti iltaisin :D Itsestäni on tullut siivousnarkomaani sekä sisustushullu eron myötä, aijemmin ei juurikaan kiinnostanut miltä asunto näytti. Tylsää kun on ni mitäpä sitä muutakaan kun siivoaa yms... Enkö vaan osaa nauttia elämästä nyt kun siihen olisi mahdollisuus vai mikä mättää..

Joten kertokaa ihmeessä miten kulutatte aikaanne???

Asiallisia vastauksia kiitos...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:42"]

18: Minusta artikkelissa ei ollut pahemmin syyllistämistä, mutta jokainen lukee sen tavallaan. On kai ihan totta, että jos ei liiku paikoissa, joissa kumppanin voi löytää, niin ei sitä löydä. Minä olen aina halunnut olla yksin, eikä haittaa, jos joku kutsuu äidin kanssa viettämääni aikaa nolla-ajaksi. Minulle asia on juuri päinvastoin.

[/quote]

Minustakin se on ihan fakta, että jos on sinkku, joka etsii kumppania (sellainen, joka artikkelin mukaan tuntee välillä yksinäisyyttä, toivoisi joskus perustavansa perheen), niin sitä ei löydy jos viettää suurimman osan vapaa-ajastaan vanhempiensa luona. Mutta jos on yksin elävä sinkku, joka ei edes etsi kumppania (on siis onnellinen ja täysin tyytyväinen elämäänsä yksin), niin tämän tutkijan sanoista paistoi, että ihminen on tuolloin poikkeava. Hänen mukaansa ihminen on sosiaalinen laumaeläin ja näin ollen "normaalin" yksilön tulisi pariutua. Tämä viimeisen kappaleen sävy oli se, joka hieman häiritsi. Muuten oli ihan hyvä teksti.

Vierailija
22/22 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliitto yrittää aina painostaa kaikkia ihmisiä parisuhteisiin ja lisääntymään. Ihan kuin niiltä loppuisivat hommat kesken, jos joku on ihan onnellinen lapseton sinkku. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla