Eripariset rinnat. Onko mitään tehtävissä?
Kotikonstein siis? Olen aina hävennyt ja inhonnut rintojani yli kaiken ja monet itkut niiden takia itkenyt. Olisi niin ihanaa jos pystyisi olla alastomana ihan rennosti, eikä tarvitsisi peitellä itseään. Liivien toppauksilla koittanut korjailla tähän asti, mutta alkaa kyllästyttää jo todella. Eivätkä toppaukset sitä miksikään muuta että rinnat ovat auttamattoman rumat ilman liivejä, kokoeron huomaa ihan katsomalla. Lisäksi nykyään on hirveän vaikea löytää ollenkaan sellaisia liivejä, missä on irrotettavat toppaukset. Mihinkään leikkaukseen ei ole varaa, mutta kiinnostaisi silti tietää että paljonko korjausleikkaus maksaa? Ja onko sitä mahdollista maksaa erissä? Kannattaako ottaa pienempään rintaan täytettä, vain pienentää isompi? Rinnat vaikuttavat todella paljon itsetuntooni. Pystyn jotenkin hyväksyä kaikki muut virheeni, mutta tätä en millään.
Kommentit (8)
Mulla sama vaiva, mutta se ei vaivaa kuitenkaan noin paljoa. Olen oppinut hyväksymään sen. Kiinnostaa kyllä tietää myös aiheesta. Tsempit sulle!
Mulla oli sama juttu, mutta korjautin leikkauksella. Voi olla että pitää laittaa molempiin silikoni tai kohotus muuten on taas eriparia. Toiseen siis isompi, kuin toiseen. Itselle tehtiin niin ja tulos tosi hyvä. Näyttää luonnolliselta. Koko sama kuin aiemmin isommassa rinnassa. Olen ollut tosi tyytyväinen, että tein asialle jotain. Itseäkin häiritsi aiemmin tuo kokoero tosi paljon, kun se näkyi ihan vaatteitenkin alta.
Kannattaa käydä plastiikkakirurgilta kyselemässä. aika monessa paikassa erilaisia rahoitusvaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:53"]
Mulla oli sama juttu, mutta korjautin leikkauksella. Voi olla että pitää laittaa molempiin silikoni tai kohotus muuten on taas eriparia. Toiseen siis isompi, kuin toiseen. Itselle tehtiin niin ja tulos tosi hyvä. Näyttää luonnolliselta. Koko sama kuin aiemmin isommassa rinnassa. Olen ollut tosi tyytyväinen, että tein asialle jotain. Itseäkin häiritsi aiemmin tuo kokoero tosi paljon, kun se näkyi ihan vaatteitenkin alta.
Kannattaa käydä plastiikkakirurgilta kyselemässä. aika monessa paikassa erilaisia rahoitusvaihtoehtoja.
[/quote]Hei, minkä verran sulla maksoi korjausleikkaus? Ja missä leikkaus tehtiin? Oliko hirveät kivut leikkauksen jälkeen ja miten kauan meni paranemiseen aikaa? Itsellä myös kokoero sellainen että näkyy vaikka olisi paita päällä. Masentaa(sen lisäksi että en tunne oloani kauniiksi alastomana) kun ei voi käyttää sellaisia vaatteitakaan kuin haluaisi, vaan joutuu tosi tarkkaan sen perusteella ostaa mekot ja paidat, että kokoero olisi mahdollisimman huomaamaton :(
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:50"]
Jos kokoero on huomattava, niin se vaikuttaa ryhtiisi. Sillä perusteella voit käydä tk.ssa arvioituttamassa tilanteen, jos vaikka sinulla olisi oikeus saada korjausleikkaus julkisella puolella. Ja kylöä tilanteessasi otetaan huomioon myös psyykkiset tekijät.
[/quote]En usko että saan leikkausta julkisella puolella, koska rintani eivät kuitenkaan mielestäni niin isot ole. Tosin ryhtini on huono. Varmasti osaksi sen takia koska hakeudun automaattisesti sellaiseen asentoon, että rinnat eivät olisi niin esillä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]
Kannattaako ottaa pienempään rintaan täytettä, vain pienentää isompi?
[/quote]Jos otat täytettä, joudut sen uusimaan useammankin kerran elämäsi aikana. Terveyshaitan lisäksi se tietäisi myös rahanmenoa. Mä siis pienentäisin.
vessapaperilla hierominen auttaa. Omalla muijalla se kasvatti perseen ihan uusiin mittoihin.
Jos kokoero on huomattava, niin se vaikuttaa ryhtiisi. Sillä perusteella voit käydä tk.ssa arvioituttamassa tilanteen, jos vaikka sinulla olisi oikeus saada korjausleikkaus julkisella puolella. Ja kylöä tilanteessasi otetaan huomioon myös psyykkiset tekijät.