Mitä ihmettä te kyyläätte kassajonossa?
Lähestulkoon aina kassajonossa vanhemmat ihmiset pyörii ja tuijottaa ja eritoten silloin kun ostaa kaljaa tai muuta alkoholia. Tänäänkin lähikaupassa oli pitkä jono yhtäkkiä edessäni oleva rouva kääntyi katsomaan minua ja jatkoi tuijottamista puhumatta mitään. Vähän ajan päästä muutkin henkilöt jonossa katsoivat välillä taakse ja kyyläsivät minua kuin rikollista. ??Ilmeisesti katsovat että ahaa alaikäinen koittaa ostaa alkoholia. Viimein kun oma vuoroni tuli kassalle heitin oikein Rekkakortin ensimäisenä tiskiin ja kyllä sen jälkeen oli jälleen niin mahtavat ilmeet näillä kyläpoliiseilla :D.
Kyllä se myyjä kuulkaa huolehtii sen henkkareiden kyselyn jos siihen on tarvetta eikä se teidän epäkohtelias todella ärsyttävä toljottaminen auta asiaa yhtään
Kommentit (16)
Nuoren ihmisen epävarmuutta ja grandiositeettia.
Eivät muut teitä tuijota tai ole teistä muutenkaan kiinnostuneita.
aika leveesti heitit "rekkakorttisi" jos kaikki ympärillä olevat kyylät näki sen olevan oikein rekkakortti
ps meilläpäin sitä kutsutaan ajokortiksi
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:58"]
Ööö. . Mikä on rekkakortti?
[/quote]
BE-CE ajoneuvoyhdistelmä tai C- Kuorma-autokortti
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:03"]
aika leveesti heitit "rekkakorttisi" jos kaikki ympärillä olevat kyylät näki sen olevan oikein rekkakortti
ps meilläpäin sitä kutsutaan ajokortiksi
[/quote]
kukkahattutätien iloksi pitää korostaa
Mäkin luulin teininä, että ihmiset tuijottaa mua. Oma epävarmuus tuotti harhoja. Myöhemmin tajusin, että en minä niitä kiinnostanut. Niin kuin ei muut kaupassa kävijät minuakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:02"]
Nuoren ihmisen epävarmuutta ja grandiositeettia.
Eivät muut teitä tuijota tai ole teistä muutenkaan kiinnostuneita.
[/quote]
Minä olen kans huomannut olevani jatkuvasti se jota ihmiset tykkää kyylätä yleisillä paikoilla.Kaipa se johtuu että sattuu olemaan pari lävistystä naamassa ja muutamia tatuointeja käsissä ja olen vielä nainen joten sehän on tuplapaha eikö ? Itsekkin oikein ilolla pidän esillä tatuointeja tahallaan mummojen iloksi ja ilmeet on aina täys 10
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:05"]
Mäkin luulin teininä, että ihmiset tuijottaa mua. Oma epävarmuus tuotti harhoja. Myöhemmin tajusin, että en minä niitä kiinnostanut. Niin kuin ei muut kaupassa kävijät minuakaan.
[/quote]
Tosiaan eräs päivä joku mummo oli pullopalautusautomaatilla samaan aikaan kun palauttelin pulloja. Siinä sitten nostin tyhjän koskenkorvapullon syrjään pussista koska niistä ei saa panttia niin mummo tokaisi että _" miksi sinulla on viinaa "?. Hämmennyin ensin ja vastasin takaisin että koska herranjumala tykkään juoda viinaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:09"]
Ja parin tunnin päästä taas iloisena ratin taa? Rai rai rai.
[/quote]
Yöksi lähtee taas nuppi liikenteeseen tuomaan av-mammoille leipää ja maitoa pöytään eikä silti tajua sitäkään palvelusta kunnioittaa
-Rekkakuski
Ja tuo että tuijoteltais jonkun lävistyksiä ja tatuointeja... oo kuinka kiinnostavaa.
Älkää jaksako. Hämmästyisitte kun tietäisitte miten vähän muut ihmiset teitä oikeasti ajattelevat.
Oikeastaan katselin, että miksi pitää tunkea se vartalo farkkuihin jotka on ostettu vähintään 20kg laihempana.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:05"]
[/quote]
Niin koska ei vanhempana enää ihmiset kyylää
N27
Jos olet edes jotenkuten siedettävässä kuosissa oleva tavallisen nätti nainen, niin mä ainakin katselen sua pitkään ja hartaasti ja joka puolelta kaupassa.
Mää oon kans huomannu saman nuorempana ihmisenä että monet vanhemmat aikuiset katsoo kuin vierasta lehmää vaikka ei ostaisi edes alkoholia