Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Miksi pidät ex-puolisosi sukunimen?

Vierailija
02.12.2014 |

Kummastelen myös naisia, jotka menevät uusiin naimisiin ja ottavat käyttöön sekä ex-puolisonsa, että tulevan miehensä sukunimet. Miksi ihmeessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:50"]Jotenkin tuntuu, että naiset haluavat pitää kynsin hampain kiinni menneessä, muuta syytä en keksi sille miksi exän sukunimestä pidetään kiinni.
[/quote]
Häh? Eikös se ole kauempana menneessä jos vaihtaa vanhan alkup. nimen?

Vierailija
22/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulle se on nimi, ilman että sille tarvii väkisin keksiä mitään pateettisia merkityksiä.

Koska oon niin laiska etten viiti käydä sitä rumbaa läpi, että pitäis vaihataa passi, ajokortti, yms. Ja selvittää kaikille asiakaskontakteille yms. nimen vaihdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin laiska, ettei jaksa käydä nimenvaihdosrumbaa läpi tai sitä ei ole mitään syytä vaihtaa, miksi se nimi on alunperin vaihdettu?

Vierailija
24/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:30"]

Koska mulle se on nimi, ilman että sille tarvii väkisin keksiä mitään pateettisia merkityksiä.

Koska oon niin laiska etten viiti käydä sitä rumbaa läpi, että pitäis vaihataa passi, ajokortti, yms. Ja selvittää kaikille asiakaskontakteille yms. nimen vaihdosta.

[/quote]

Just näin. En myöskään koe "kuuluvani" millekään suvulle, en omalle enkä miehen. Nimi on jotain jonka voi valita, se ei merkitse sen kummempaa. Olen vaihtanut etunimenikin, ja tottakai pidän sen sukunimen joka mua miellyttää. Aivan yhdentekevää kenelle se nimi on mua ennen kuulunut, se on nyt mun nimi.