Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin? Mies irtisanottiin tänään.

Vierailija
02.12.2014 |

Mieheni sai tänään irtisanomisilmoituksen. Tai paremminkin tarjottiin lähtöpakettia. Hieman oli osannut epäillä mutta ei tällaiseen kukaan voi varautua oikeasti. Huomenna ei siis mene enää työpaikalle vaan odottelee soittoa sopimukseen liittyen. Yhden kohdan haluaisi tarjouksesta muuttaa mutta ei takeita, että ex-työnantaja suostuu. Näin tuli lama meidänkin perheeseen.
Vielä en tilannetta tajua. Tuntuu ihan epätodelliselta... Onneksi minä olen niin varmassa työssä kuin nykyään vain voi olla. Hirmuinen epävarmuus tulevasta vaan tuntuu aivan kamalalta.
Positiivisena yritän ajatella, että onneksi ei sentään ole kenenkään terveydestä kyse.
Onko kellään kokemusta, miten tällaisesta selvitään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko mitä tässä ylhäällä sanotaan. Työkkärin oven kun avaa, vajoaa pimeään suohon josta palaa zombiena takaisin. Sä et vaan huomaa mitään, sen verran hyvin sun miehes naamioidaan elävän näköiseksi. Kaikki vaan loppuu. Ruokakaupan ovet eivät enää aukea, pankkikortti lakkaa toimimasta, lääkärijonosta tulee itsestään pitenevä mutta patologin kanssa pääsette sitten "juttusille". Pikkuhiljaa etuhampaanne alkaa törröttämään ja iho muuttuu päivä päivältä tummemmaksi...

Vierailija
22/22 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:38"]

Käsittääkseni suurin osa palstalaisista on työttömiä, jotka saa enemmän rahaa kotona kuin töissä. Eli onnihan tuo teille on.

[/quote] no miksi et itse jää kotiin työttömäksi,  kun se on niin ihanaa. rahaakin tulee nii, et joulukin ihan itkettää. että ottaa päähän tommoset kusipäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme