Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset ihmiset on rakentajia ja toiset tuhoajia

Vierailija
08.10.2021 |

Toisille on tärkeää luoda hyvää oloa kaikille ja toiset haluavat tuhota kaiken hyvän. Kumpaan haluat itse kuulua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasapainottaja. Kun menee hyvin, en illakoi, päinvastoin. Vetäydyn omiin oloihini. Kun menee huonosti, olen rauhallinen järjen ääni.

Olen vastahankaan aina muiden kanssa. Siksi selviydyn niin hyvin.

Vierailija
2/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole suuria iloja, eikä suuria suruja. Kun muut rakentavat, en osallistu tai jopa neggaan. Kun muut tuhoavat, etsin raunioista savuavia tiiliä ja rakennan niistä. Näin on ollut lapsesta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
4/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitää tuhota, maapallon suurin tuholaisrotu.

Vierailija
5/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmänkin sellainen sivussa pönöttäjä, joka ei osallistu kumpaankaan toimintaan.

Vierailija
6/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit ovat rakentaneet Suomen.

Vierailija
7/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmänkin sellainen sivussa pönöttäjä, joka ei osallistu kumpaankaan toimintaan.

Olet ylläpitäjä.

Vierailija
8/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin taas kun luin yhtä blogia, että mitä kaikkea kodin ulkopuolella aktiivista elämää viettävät ihmiset itselleen hankkivat. Jos on aikaa vievä harrastus, niin milloin ehtii käyttämään kaikkea sitä mitä kotiinsa haalii? Mokomaa muovikrääsää!

Eikö jo omaisuuden ylläpitoon mene kohtuuttoman paljon aikaa? Jos ehtii muutaman kerran kesässä käyttää esim jotain monimutkaista ja isoa puutarhakalustoa ja sitten jo täytyykin joko puhdistaa, hoitaa tai siirtää talvisäilytykseen ja taas toisen kertaan vuoden aikana palauttaa ulos talvisäilytyksestä! Tai antaa vain auringon haalistaa, jyrsijöiden nakertaa täytteet, lintujen kantaa niitä pesiinsä ja homeen pilkuttaa kankaat ja toimittaa  vähäisen käytön jälkeen ne kaatopaikalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän