Huolestuttaako muita Suomen tulevaisuus?
Spekuloidaan yhdessä Suomen tulevaisuutta niin taloudessa kuin ylipäätänsä. Tuntuu että joka tuutista tulee huonoja uutisia, pitäiskö pakkaa muksut ja suostutella mies mukaan ulkomaille?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:05"]
Ei huolestuta enää! Olen sinut maamme totaalisen romahtamisen kanssa. Ei muuta ku lisää vauhtia!!!
[/quote]
Olet yhteiskunnan loinen, joka ei tajua vaikutuksia itseensä?
[/quote]
Itse olet. Vaikuttanee enemmän sinuun.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:23"]
Ei huolestuta enää! Olen sinut maamme totaalisen romahtamisen kanssa. Ei muuta ku lisää vauhtia!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen opiskelija ja tilanne on jo vaikuttanut.
Ei tämä kyllä hyvään tule päättymään. Jokainen keski-ikäinen sen on nähnyt. Moraalittomuus yms. lisäksi on lisääntymässä. Pikku tytöt tarjoaa jo pesää keski-ikäisille, kun olet kapakassa.
[/quote]
Kapakan nimi? T: Setämies
Aika huonolle näyttää, kaikki on niin vitun kallista ettei rahat vaan yksinkertaisesti riitä ja töissä on huolestuttavan hiljaista vaikka vielä on hommia ollut.
Tänään tuli taas lappu että veden ja jäteveden hinnat nousee vaan 10% ensi vuoden alusta ja eiköhän energia ja polttoaine verokin nouse.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen opiskelija ja tilanne on jo vaikuttanut.
[/quote]
Shakki ja matti.
Setämies..ihan sama mikä kapakka helsingissä. Keskustan paikat. Vaikka ilmoitat ikäsi 46 vuotta, joka on sama ikä kuin tyttöjen omalla isällä, niin ei se kuulemma haittaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:52"]
Setämies..ihan sama mikä kapakka helsingissä. Keskustan paikat. Vaikka ilmoitat ikäsi 46 vuotta, joka on sama ikä kuin tyttöjen omalla isällä, niin ei se kuulemma haittaa mitään.
[/quote]
Perivätkö maksua? T: Setämies
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:52"]
[/quote]
Perivätkö maksua? T: Setämies
[/quote]
Saahan sitä maksaa..mutta moraalistahan tässä enemmän on kysymys!
Ei tämä kyllä hyvään tule päättymään. Jokainen keski-ikäinen sen on nähnyt. Moraalittomuus yms. lisäksi on lisääntymässä. Pikku tytöt tarjoaa jo pesää keski-ikäisille, kun olet kapakassa.