Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmestyykö teistä nyt liikaa elämäkertoja? Ei pysy perässä

Vierailija
08.10.2021 |

Eipä silti, en minä näitä viimeaikaisia olisi lukenutkaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ja aivan helvetin turhia!

En tajua nuorista ihmisistä kirjoitettuja elämäkertoja. Puolessa välissä elämää??

Nuoria kiinnostaa ja on jotain mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
22/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ilmestyi Ronnie James Dion omaelämäkerta. Se on ainakin luettavien listalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täysin turhia. Ja mehukkaimmat jutut näkee ip-lehdistä. Joten en ymmärrä, miksi kukaan ostaisi?

Vierailija
24/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kyllä minusta ole ilmestynyt yhtään

Ilmestyy todellakin. Minustakin ilmestyi pelkästään viime kuussa kolme vaikka kielsin kirjoittamasta.

Vierailija
25/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jokin pakko lukea jokainen ilmestynyt kirja, vai miten ihmeessä tämä voi olla millään tavalla mainitsemisen arvoinen "ongelma"? Melko narsistinen maailmankuva, jos kaikki julkaistava viihde koetaan juuri itselle tarkoitettuna, ja sitten loukkaannutaan jos se ei olekaan kaikki itselle mieluisaa.

Vierailija
26/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne kaikki hyväksyttää ap:lla? Pitääkö meidän kaikkien lukea ne jokainen? Lukeeko ap kaikki lehdet ja kirjat, joita edes Suomessa julkaistaan?

Vierailija
27/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap vielä tarpeeksi vanha (henkisesti) kun ei menneet kiinnosta :)

Vierailija
28/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ilmestyi Ronnie James Dion omaelämäkerta. Se on ainakin luettavien listalla.

Kukas toi tyyppi on`?

Vierailija
29/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisten pikkujulkkisten elämäkerrat ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan historiallisten ja merkittävien henkilöiden elämäkerrat ovat kiehtovia.

Vierailija
30/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkerrat pääosin rahastusta missä kirjailia ja julkkis vain yrittää kerätä rahat pois faneilta. Niitä on niin paljon ettei kaikki voi mitenkään olla kiinnostavia, vain rahastusta.

Itse olen lukenut 3 elämänkertaa:

-Lemmyn elämänkerta koska tai oli oikeasti ekoja suuria viihdemaailman shokkeja kun menehtyi, nuoresta asti kuunnellut Motörheadia

-pari nyrkkeilyelämänkertaa Tysonista ja Sugar Raysta, koska itsekin harrastan ja laji sekä sen historia kiinnostaa aidosti

Vierailija
31/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämänkertoja"

Paremminkin kootut lööpit 2015-2021 :)

Vierailija
32/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole yhtään elämänkertaa 😢

Vierailija
33/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Gustafssonin elämäkerta

Onkohan edes kolmekymppinen??

Aivan kuraa 🤮🤮

Vierailija
34/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä ole mikään pakko kenenkään lukea. Ihme nillittämistä.

Samaa naureskelin. Pakko ei ole lukea, jos ei kiinnosta. Minua kiinnostaa jotkut, mutta esim. Edelmanin kirjaa jaksoin kuunnella vain ehkä vartin. Kaija Koota en edes lataa itselleni, se on täydellinen evvk. Petri Saraste ja Kari Lumikero olivat hyviä, Gustav Hägglund myös, Kirsti Paakkanen todella hyvä jne.

Vierailija
35/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkerrat pääosin rahastusta missä kirjailia ja julkkis vain yrittää kerätä rahat pois faneilta. Niitä on niin paljon ettei kaikki voi mitenkään olla kiinnostavia, vain rahastusta.

Itse olen lukenut 3 elämänkertaa:

-Lemmyn elämänkerta koska tai oli oikeasti ekoja suuria viihdemaailman shokkeja kun menehtyi, nuoresta asti kuunnellut Motörheadia

-pari nyrkkeilyelämänkertaa Tysonista ja Sugar Raysta, koska itsekin harrastan ja laji sekä sen historia kiinnostaa aidosti

Täh? :D