Ilmestyykö teistä nyt liikaa elämäkertoja? Ei pysy perässä
Eipä silti, en minä näitä viimeaikaisia olisi lukenutkaan.
Kommentit (35)
Juuri ilmestyi Ronnie James Dion omaelämäkerta. Se on ainakin luettavien listalla.
Joo, täysin turhia. Ja mehukkaimmat jutut näkee ip-lehdistä. Joten en ymmärrä, miksi kukaan ostaisi?
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä minusta ole ilmestynyt yhtään
Ilmestyy todellakin. Minustakin ilmestyi pelkästään viime kuussa kolme vaikka kielsin kirjoittamasta.
Onko teillä jokin pakko lukea jokainen ilmestynyt kirja, vai miten ihmeessä tämä voi olla millään tavalla mainitsemisen arvoinen "ongelma"? Melko narsistinen maailmankuva, jos kaikki julkaistava viihde koetaan juuri itselle tarkoitettuna, ja sitten loukkaannutaan jos se ei olekaan kaikki itselle mieluisaa.
Pitääkö ne kaikki hyväksyttää ap:lla? Pitääkö meidän kaikkien lukea ne jokainen? Lukeeko ap kaikki lehdet ja kirjat, joita edes Suomessa julkaistaan?
Et ole ap vielä tarpeeksi vanha (henkisesti) kun ei menneet kiinnosta :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri ilmestyi Ronnie James Dion omaelämäkerta. Se on ainakin luettavien listalla.
Kukas toi tyyppi on`?
Kolmekymppisten pikkujulkkisten elämäkerrat ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan historiallisten ja merkittävien henkilöiden elämäkerrat ovat kiehtovia.
Elämänkerrat pääosin rahastusta missä kirjailia ja julkkis vain yrittää kerätä rahat pois faneilta. Niitä on niin paljon ettei kaikki voi mitenkään olla kiinnostavia, vain rahastusta.
Itse olen lukenut 3 elämänkertaa:
-Lemmyn elämänkerta koska tai oli oikeasti ekoja suuria viihdemaailman shokkeja kun menehtyi, nuoresta asti kuunnellut Motörheadia
-pari nyrkkeilyelämänkertaa Tysonista ja Sugar Raysta, koska itsekin harrastan ja laji sekä sen historia kiinnostaa aidosti
Elina Gustafssonin elämäkerta
Onkohan edes kolmekymppinen??
Aivan kuraa 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä ole mikään pakko kenenkään lukea. Ihme nillittämistä.
Samaa naureskelin. Pakko ei ole lukea, jos ei kiinnosta. Minua kiinnostaa jotkut, mutta esim. Edelmanin kirjaa jaksoin kuunnella vain ehkä vartin. Kaija Koota en edes lataa itselleni, se on täydellinen evvk. Petri Saraste ja Kari Lumikero olivat hyviä, Gustav Hägglund myös, Kirsti Paakkanen todella hyvä jne.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkerrat pääosin rahastusta missä kirjailia ja julkkis vain yrittää kerätä rahat pois faneilta. Niitä on niin paljon ettei kaikki voi mitenkään olla kiinnostavia, vain rahastusta.
Itse olen lukenut 3 elämänkertaa:
-Lemmyn elämänkerta koska tai oli oikeasti ekoja suuria viihdemaailman shokkeja kun menehtyi, nuoresta asti kuunnellut Motörheadia
-pari nyrkkeilyelämänkertaa Tysonista ja Sugar Raysta, koska itsekin harrastan ja laji sekä sen historia kiinnostaa aidosti
Täh? :D
Nuoria kiinnostaa ja on jotain mielenkiintoista luettavaa.