Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsassa jotain :/

Vierailija
02.12.2014 |

Olen huolestunut koska vatsani nykyään pömpöttää kauheasti ja on kauheen kiristävä ja ähky olo kokoajan :/ myös kun painan vatsaa ja liikutan kättä samalla niin joku pallero liikkuu siellä pongahdellen eestaas..vatsassahan ei pitäisi olla mitään tämmöistä? Olen myös lihonut kilon VIIKOSSA ja aijemmin olen lihonut ehkä kilon kuussa, viikko sitten painoin 55.8 ja nyt yhtäkkiä 56.8, voisiko nämä liittyä mitenkään toisiinsa? En mielestäni syö niin paljon kun ennen ja olen alkanut käymään salillakin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kouluterkkarilla näyttämässä. Tuskin mitään vakavaa. Kyllä paino voi kilon viikossa heittelehtiä ihan turvotuksesta johtuen. Jos lihoisit vaikka puolen vuoden ajan kilon viikossa, niin sitten voisi huolestua.

Vierailija
2/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:01"]Tyrä on harmiton yleensä. Leikataan jos haitaksi
[/quote] Okei hyvä tietää! Tässä oon raskauttaki pelänny vaikka seksistä on jo kauan ja kuukautiset tullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:05"]Käy kouluterkkarilla näyttämässä. Tuskin mitään vakavaa. Kyllä paino voi kilon viikossa heittelehtiä ihan turvotuksesta johtuen. Jos lihoisit vaikka puolen vuoden ajan kilon viikossa, niin sitten voisi huolestua.
[/quote] Joo! Tätä turvotusta on vaan kestänyt jo kuukausia..

Vierailija
4/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino voi heitellä päivässäkin reilulla kädellä. Punnatessa vaatetus, päivän ruoat, juomiset, vessassa käynnit vaikuttaa. Se että sullekin tullu 2kg puolessa vuodessa taitaa tarkoittaa lähinnä sitä että talvivarastoa on alettu keräämään, ei millään pahalla nyt tarkoiteta. Mulla heittelee paino ton verran ihan normisti, älä tee kärpäsestä härkästä. Mut pattia kannattaa vilauttaa lekurissa.

Vierailija
5/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Mene gynekologille ja pyydä sisäkautta ultraus. Jos sulla on ylimääräistä vatsaontelossa, se ei välttämättä näy ultrattaessa vatsan päältä. Onko sinulla kipuja? onko virtsankarkailua? Endometrioosi?

Turvotus voi olla askitesnestettä, jota esiintyy sekä hyvän- että pahanlaatuisissa taudeissa.

Jos naisella on todella huono tuuri, tuo askitesneste voi liittyä gynen puolen syöpään. VARAA AIKA LÄÄKÄRIIN, ÄLÄ ODOTA ENÄÄ.

Vierailija
6/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:31"]Voi sua. Mene gynekologille ja pyydä sisäkautta ultraus. Jos sulla on ylimääräistä vatsaontelossa, se ei välttämättä näy ultrattaessa vatsan päältä. Onko sinulla kipuja? onko virtsankarkailua? Endometrioosi?

Turvotus voi olla askitesnestettä, jota esiintyy sekä hyvän- että pahanlaatuisissa taudeissa.

Jos naisella on todella huono tuuri, tuo askitesneste voi liittyä gynen puolen syöpään. VARAA AIKA LÄÄKÄRIIN, ÄLÄ ODOTA ENÄÄ.
[/quote] Mulla ei ole minkäälaisia oireita..ja tuntuu että noita kyhmyjä olisi vatsassa enemmänkin??

Vierailija
7/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Ei mulla muuta.

Vierailija
8/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskaa sielä on, ota ulostuslääkettä.

Vierailija
9/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus viestiin: Vähän enne kesälomaa painoin noin 53 kiloa enkä ole sen jälkeen itseäni punninnut mutta viikko sitten olin tuon 55 kiloa elikkä siis ennen lihoin puolessa vuodessa kaksi kiloa ja nyt yhtäkkiä viikossa kilon. -ap

Vierailija
10/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika lääkärii niin saat tietää.

Vierailija
11/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot raskaana :(

Vierailija
12/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:44"]oot raskaana :(
[/quote] En oo seksiä harrastanut pitkään aikaan, ja kuukautisetki on tullut iha normaalisti...-ap
Tietty esileikkiä on ollut mutta eihän siitä nyt raskaaksi tule :D
- Ap

Vierailija
13/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma! En ole uskaltanut lääkäriin. Se pallukka tuntuu oikealla puolellla alavatsa. Paino ei ole kyllä noussut.

Vierailija
14/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrä?

Vierailija
15/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan tyraa

Vierailija
16/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"]Mulla on sama ongelma! En ole uskaltanut lääkäriin. Se pallukka tuntuu oikealla puolellla alavatsa. Paino ei ole kyllä noussut.
[/quote] Joo olen lukenut että aika monella on ollu tämmöistä mutta en ole sit koskaa saanu tietää et mikä on ollu kyseessä..mietin et olisko ilmaa mahassa mut tuntuiskoha se näin isona pallona vatsassa..

Vierailija
17/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:53"]Tyrä?
[/quote] Onko se vaarallinen ja mitä sille pitäis tehdä?

Vierailija
18/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrä on harmiton yleensä. Leikataan jos haitaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme