Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koodi lähti tarran mukana

Vierailija
02.12.2014 |

Ostin uuden koneen ja rupesin asentamaan Office-pakettia. Siinä oli tullut kortti, jossa oli tarran takana asennuskoodi. Ohje oli, että tarra raaputetaan pois, jolloin koodi tulee näkyviin. Minä yritin lyhyillä kynsillä nyplätä tarra irti, mutta se oli kamalan tiukassa. Lopulta sain sen irti, mutta puolet koodista oli repeytynyt pois.

Pitääkö minun nyt mennä liikkeeseen ja vaatia uutta Office-pakettia? Olin todella varovainen tarran kanssa, mutta homma kusi silti. Minusta tuo on uskomatonta, miten näin voi käydä, kortin/tarran täytyy olla jotenkin viallinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. =/

Mutta kyllä joku noista numeroista ihan varmasti toimii..

http://www.microsoft.com/finland/yhteystiedot/tukipalveluiden-yhteystiedot.html

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne liikkeeseen mistä sen ostit ja selität tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liikkeeseen pakettisi kanssa ja kerro tilanne. Koodi on välttämätön asennusta varten.

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 pääsin tuosta linkistä siihen saakka, että olisi pitänyt soittaa johonkin kansainväliseen palvelunumeroon. Ja sitten sekään ei toiminut. Kyllä kai sitä pitää raahautua vain sinne liikkeeseen, vaikka se reissu viekin vähintään puolitoista tuntia (opiskeluaikaa) ja vaikka olen joutunut ramppaamaa siellä jatkuvasti tämän syksyn aikana toisen asian tiimoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi