Olen akateemisesti koulutettu vegaani - kysyttävää?
Kysykää.
Kommentit (32)
Et voi olla kovinkaan koulutettu kun sekasyöjänä väität olevasi vegaani. Kasvissyöjä saati vegaani ei koskaan syö lihaa mistään kohteliaisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla kovinkaan koulutettu kun sekasyöjänä väität olevasi vegaani. Kasvissyöjä saati vegaani ei koskaan syö lihaa mistään kohteliaisuussyistä.
Johan tälläkin palstalla vaikka kuinka moni vegaani on ilmoittautunut maltillisiksi vegaaneiksi, jotka joskus poikkeuksellisesti syövät lihaakin. Ja ihan samalla tavalla lihansyöjä voi joskus sortua vegeateriaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysykää.
Miten voi akateemisesti valmistua vegaaniksi?
Pitääkö paikkansa se juttu, että kutunjuusto olisi vegaaneille semmoinen ”luvallinen poikkeus”. Asia, josta ei oikein puhuta, mutta jota kuulemma vegaanitkin syövät hyvällä halulla. Tästä on niin monenlaista juttua liikkeellä, että olisi kiva tietää, mikä on totuus.
Epätoeto indm kirjoitti:
Pitääkö paikkansa se juttu, että kutunjuusto olisi vegaaneille semmoinen ”luvallinen poikkeus”. Asia, josta ei oikein puhuta, mutta jota kuulemma vegaanitkin syövät hyvällä halulla. Tästä on niin monenlaista juttua liikkeellä, että olisi kiva tietää, mikä on totuus.
Ainakin vuohenjuustosta tehty kotimainen luomughee (voin korvike) on vegaanien suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Epätoeto indm kirjoitti:
Ainakin vuohenjuustosta tehty kotimainen luomughee (voin korvike) on vegaanien suosiossa.
Anteeksi, tarkoitin vuohenmaidosta.
Nämä vuohenjuustojutut taitavat olla sellaisia vegaanipiirien sisäisiä pikku salaisuuksia. Paljon huhuja on liikkeellä, mutta ne, jotka todella tietävät, ovat merkillisen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]
Miksi olet vegaani?
Ajauduin vegaaniuteen ensisijaisesti terveyssyistä. Olen voinut paljon paremmin kasvisruokaan siirtymisen jälkeen, myös ihoni on parempi. Toki pidän karjataloutta ekologisesti ja inhimillisesti järjettömänä, ja tehokarjataloutta myös eettisesti kestämättömänä.
AP
Kannattanet fiksuna ihmisenä lihalle laitettavaa 20% ympäristöveroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet vegaani?Ajauduin vegaaniuteen ensisijaisesti terveyssyistä. Olen voinut paljon paremmin kasvisruokaan siirtymisen jälkeen, myös ihoni on parempi. Toki pidän karjataloutta ekologisesti ja inhimillisesti järjettömänä, ja tehokarjataloutta myös eettisesti kestämättömänä.
AP
Kannattanet fiksuna ihmisenä lihalle laitettavaa 20% ympäristöveroa?
Lihalle kyllä. Kutunjuustolle en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet vegaani?Ajauduin vegaaniuteen ensisijaisesti terveyssyistä. Olen voinut paljon paremmin kasvisruokaan siirtymisen jälkeen, myös ihoni on parempi. Toki pidän karjataloutta ekologisesti ja inhimillisesti järjettömänä, ja tehokarjataloutta myös eettisesti kestämättömänä.
APKannattanet fiksuna ihmisenä lihalle laitettavaa 20% ympäristöveroa?
Lihalle kyllä. Kutunjuustolle en.
Minä verottaisin mieluummin kutunjuustoa, silloin myös vegaanit maksaisivat.
Kiitos, mitä tekisimmekään ilman tuollaista ajanlaskupalvelua. Kiitos aktiivimalli!