Olenko ainoa pienirintainen jota harmittaa se kun ilmat kylmenevät?
Kesätopissa olen kuitenkin pienirintainen. Villapaidassa täysin rinnaton.
Kommentit (14)
Et ole ainoa. Minustakin kesä on pienirintaisen parasta aikaa. Silloin saa olla nainen.
Mua ei haittaa olla pikkutissinen.
Tissit on samat vuoden ympäri eikä ne välitä vuodenajoista mitään.
Kaikki tissit tykkää kun niitä pidellään ja annetaan rakkautta. Nainen on itse kuitenkin tärkein
Näin lihaksikkaana miehenä on kyllä voimaannuttavaa kun omat rintalihakset on isommat kuin monien naisten tissit :D Villapaita päälläkin kyllä näkee että lihasta löytyy
Mitä väliä mitä muut ajattelee, oma mies tykkää tosi paljon
Siis kutistuuko ne pienemmiksi kun ilmat kylmenevät?
Pienirintaisena väljätkin villapaidat ja takit näyttävät hyviltä, ne laskeutuvat kauniisti ja itse näyttää sirolta 😊
Minusta mun pienet tissit on kivat. Ihan joka säällä. Samaa ei voi sanoa monista muista vartalonosistani.
Vierailija kirjoitti:
Näin lihaksikkaana miehenä on kyllä voimaannuttavaa kun omat rintalihakset on isommat kuin monien naisten tissit :D Villapaita päälläkin kyllä näkee että lihasta löytyy
Sama täällä, mutta viidensentin kiharan karvan peitossa.
Ei minua erityisesti harmita, mutta pienitissisenä ymmärrän kyllä pointtisi. Rakastan sitä kun kesällä saa olla pelkissä bikineissä joissa tissit ovat kauneimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuhlata aikaa ja energiaa salilla jotta saisi isot tissit, kun vielä isommat saa makaamalla kotisohvalla juomassa kaljaa?
Olet juuri täydellinen.
t. mies