Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvaa riitaa, kahnausta, miten katkaista kierre?

Vierailija
02.12.2014 |

Toinen naputtaa, naputtaa ja naputtaa. Minulla katkeaa pinna, huudan. Toinen suuttuu kun huusin. Mököttää. Lastenhoito kaatuu minun niskaani, koska toisella on mennyt hermo. Minä olen väsynyt ja huonolla tuulella. Kun toinen edes aloittaa sillä nalkuttavalla äänensävyllään, minulla katkeaa pinna. Toistetaan, toistetaan, toistetaan. Päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen.

Tämä on kuin hidasta kidutusta. Elinkautistuomiolla. Välillä vihaan koko kumppanin naamaa. Vtuttaa mennä sen viereen nukkumaan. Sitten se kysyy rakastanko vielä. Useimmiten taidan valehdella.

Lapsiamme rakastan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu fiilis... toisen pitää vaan lopettaa heti ja sania, ettei jaksa riidellä enää. Itke. Ole toivoton kun nalkuttaa. Iloinen kun ei. Toimii...

Vierailija
2/2 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän, kun toinen ei ole tyytyväinen mistään. Kaikilla (muilla) voi olla kiva päivä, ulkoilua, naurua, hauskaa puuhaa ja sitten hauskuus päättyy kuin ajettaisiin täyttä vauhtia päin seinää, kun yksi aloittaa sen tiuskimisen ja naputtamisen.

Olen tuhat kertaa pyytänyt, että yritä hillitä itsesi edes yhtenä päivänä. Tai säästää sen siihen kun lapset on jo nukkumassa, jutellaan sitten rauhassa siitä mikä meni pieleen. Mutta kun ei. 

Yksi on kuin kodin myrkkytynnyri, joka levittää pahaa mieltä ja eripuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme