Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää olla yksin!

Vierailija
02.12.2014 |

Kohta puoli vuotta erosta ja suren sitä vieläkin :( Masentaa ja ahdistaa niin paljon. Oon päivät ihan yksin, kukaan ei soita eikä käy kylässä. Ehkä pari kertaa kuukaudessa näen jotain kaveria. Niitä ei montaa ole. Syksyllä kävin baareissa jonkun verran, mutta aina tuli vain lisää pettymyksiä, niin en enää paljon käy ja varaakaan ei ole käydä viihteellä. Melko synkät alkaa jo olemaan nämä ajatukset eikä jaksais enää yhtään :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita seurakunnan sinkkuiltoja. Siellä voisit saada seuraa vastaavassa elämäntilanteessa olevilta ikäisiltäsi. Ylipäätään kaikenlainen kerhotoiminta on yksinäisyydestä kärsivälle hyväksi. Jos paikkakunnallasi ei järjestetä sinkkuiltoja, onko esim. Marttaliitolla marttakerhotoimintaa, kansalaisopistolla neulontakursseja ym.?

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinä soittelet ihmisille? Kyselet mitä kuuluu? Onko sinulla elämässäsi jotain muita kiinnostuksenkohteita, voitko aloittaa jonkun harrastuksen jossa saisit ihmiskontakteja?

On helppo jäädä suremaan sitä, että kukaan ei soita, jos ei itsekään koskaan soita. Onko sinulla vanhoja, ehkä jo vähän unohtuneita tuttuja, joiden kuulumisia voisit kysellä? Ihmiset usein arvostavat kun pyyteettömästi kysyy ja ottaa yhteyttä.

Tai laita nettitreffiprofiili ja käy treffeillä? Älä odota mitään niin et voi pettyäkään.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut ja minkä ikäinen olet? Itsekin eronnut reilu puoli vuotta sitten ja yksinäinen.

Vierailija
4/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa asun. Oon kokeillut kaikkea ja jopa sitä nettideittailua. Soittelin ihmisillekin mutta väsyin siihen että kukaan ei koskaan soita takaisin tai tekee muuten vain ohareita koko ajan jos on pitänyt tavata tai jotain. Mulla on ollut isot puhelinlaskut nyt viime kuukaudet ja nyt pitää niissäkin yrittää säästää. Ainut melkein kuka mulle soittaa niin on äiti kerran viikossa. Sekin asuu toisella puolen suomea. Pelkään jo niin paljon ohareita etten uskalla enää ottaa yhteyttä ihmisiin. Minut jätettiinkin tosi julmalla tavalla mikä vaikuttaa siihen etten enää päästä ketään miehiä lähelle ja ne mitkä on baarissa lähestynyt on olleet varattuja. Yritän käydä salilla muutaman kerran viikossa mutta sekin on masennuksen takia nyt jäänyt vähemmälle.

Ap

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:34"]

Pohjois-Suomessa asun. Oon kokeillut kaikkea ja jopa sitä nettideittailua. Soittelin ihmisillekin mutta väsyin siihen että kukaan ei koskaan soita takaisin tai tekee muuten vain ohareita koko ajan jos on pitänyt tavata tai jotain. Mulla on ollut isot puhelinlaskut nyt viime kuukaudet ja nyt pitää niissäkin yrittää säästää. Ainut melkein kuka mulle soittaa niin on äiti kerran viikossa. Sekin asuu toisella puolen suomea. Pelkään jo niin paljon ohareita etten uskalla enää ottaa yhteyttä ihmisiin. Minut jätettiinkin tosi julmalla tavalla mikä vaikuttaa siihen etten enää päästä ketään miehiä lähelle ja ne mitkä on baarissa lähestynyt on olleet varattuja. Yritän käydä salilla muutaman kerran viikossa mutta sekin on masennuksen takia nyt jäänyt vähemmälle.

Ap

[/quote]

Naapureita? Ystäviä? Työkavereita? Entä joku uusi harrastus, jossa voisit tutustua uusiin ihmisiin? Jospa hankkisit laajan ystäväpiirin ja miettisit parisuhdejuttuja vasta sen jälkeen?