Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen työ"kaverin" kanssa?

Vierailija
02.12.2014 |

Inhoaa minua syystä, jota en tiedä. Olen monta kertaa kysynyt onko minulle vihainen, mutta ei myönnä suoraan. Puhuu ilkeästi takanapäin, ei vapaaehtoisesti puhu minulle mitään. Jos on pakko puhua, tekee sen tiuskimalla. Kääntää selkänsä ja mitätöi tekemiseni ja ehdotukseni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on kaksipuolta, syytä on varmasti molemmissa. Ensimmäisenä voisit tarkastella omaa käytöstäsi. Jo asenteestasi saa vaikutelman, että kuvittelet olevasi oikeassa. Itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
2/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa köytöksessäni ei muiden työntekijöiden mukaan ole vikaa. Olen yrittänyt kohdella tätä ihmistä ystävällisesti. Ikinä en ole tiuskinut enkä moittinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pitää kirjaa käytöksestä jota pidät töykeänä, epäasiallisena tai erikoisena. Kahden kolmen kuukauden päästä katsot listaa ja jos tapahtumia on oikeasti ja paljon, niin viet asian ja listan esimiehen tai luottamusmiehen puheille työpaikkakiusaamisena, epäasiallisen kohtelun ja häirinnän lopettamiseksi. Ilman listaa on vain sana sanaa vastaan. Toisaalta lista antaa sulle itsellesi suhteellisuudentajua, että oliko se toiminta oikeasti tylyä. Luota vaistoihisi kuitenkin.

Vierailija
4/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Itse kirjoittaisin työkaverin jatkuvat kyselyt että olenko suuttunut hänelle, listaan ylös. Että asialla on aina kaksi puolta.

Vierailija
5/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen hurskastelija " enhän minä itse mitään vaan se toinen" . Rinnastettavissa suoraan ihmiseen, joka sanoo etten minä koskaan valehtele. Nämä ovat niitä pahimpia valehtelijoita. Joten revi ap siitä.

Vierailija
6/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan välittämättä. Et kiinnitä sen kummemmin huomiota Ei sinunkaan tarvitse olla ystävällinen. Olet vaan neutraali.. Tuommoista se kateus teettää. Vika ei ole sinussa!

Vierailija
7/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta, kun muuten tykkään työstäni ja kaikkien muiden kanssa menee hyvin. Ja kun en tosiaan ymmärrä mistä on kyse tämän yhden kohdalla. Ei pitäisi olla mitään aihetta ilkeilyyn saatikka kateuteen. Olemme ihan tasaveroisia työntekijöitä.

ap

Vierailija
8/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:47"]

Oot vaan välittämättä. Et kiinnitä sen kummemmin huomiota Ei sinunkaan tarvitse olla ystävällinen. Olet vaan neutraali.. Tuommoista se kateus teettää. Vika ei ole sinussa!

[/quote]

Heheheh... mistähän keksit sen kateuden tähän vetästä.? :D Kyllä tossa nyt ap yrittää jotakin omia juttujaan paikkailla tai tolla työkaverilla ja ap:lla ei vaan kemiat kohtaa. Joittenkin kanssa ei vaan tule toimeen ja ap on ehkä sille työkaverille se punainen vaate.

Vierailija
9/9 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten ihmisten luulis osaavan tulla toimeen kaikkien kanssa. Johan lapsillekin niin opetetaan. Ystäviä ei tarvitse olla mutta käytöstavat! Olet nyt kuitenkin huomannut jo tuon työkaverin alkeelliset tavat; joten anna hänen olla rauhassa ynseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi