Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko toisen kanssa, jos puolisosi antaisi luvan?

Vierailija
02.12.2014 |

Vai olisiko se silti mielestäsi pettämistä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"]

Mä haluaisin seksiä useammin kuin mies ja hän on pari kertaa sanonut, ettei häntä haittaa jos olen jonkun muun kanssa. En tiedä oikein miten suhtautua, koska eniten haluaisin kuitenkin omaa miestäni. Pohdin, että tarkoittaako tuo sitä, ettei mies rakasta mua enää eikä siksi edes välitä jos panen muita, vai yrittääkö hän nimenomaan ajatella mun parastani?

Ap

[/quote]

Jos saat tuohon vastauksen selville, kerro meille muillekin! Vaikea tilanne, ei voi muuta sanoa.

[/quote]

Lupaan kertoa! Mies kuitenkin sanoo rakastavansa ja huomio mua muuten. On meillä sitä seksiäkin, mutta aika lailla aina mun aloitteestani, eikä niin usein kuin haluaisin. Vaikea tilanne tosiaan...

Ap

Vierailija
22/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin jos mies antaisi luvan ja löytyisi joku jota sekä itse haluaisin että joka haluaisi minua. Oman miehen kanssa seksi vain etoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Tosin vaarana olisi se, että jäisinkin niille teille.

Vierailija
24/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt hakisi oikeutta mahdolliselle omalle pettämiselle? Kuulostaa tosi oudolta kyllä, että seksi ei usein maistu ja ehdottaa etkö voisi harrastaa sitä jonkun toisen kanssa. Toivottavasti asia ei ole näin... Niin ja en olisi itse muiden kanssa vaikka saisin, itse olisin huolissani ja epäileväinen jos minulle tuollaista ehdotettaisiin.

Vierailija
25/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. En jäisi niille teille, vaan se on nimenomaan seksi mitä haluan. Ihastun muutenkin helposti ja saatan pussailla yms, mutta kertaakaan ei ole mielessä käynyt moehen jättäminen. Tai on, mutten tekisi niin.

Vierailija
26/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys, 14.

Mies muotoili asian jotenkin niin, että jos en saa häneltä kaikkea, mitä tarvitsen, häntä ei haittaa jos haen sen muualta. Olemme olleet pitkään yhdessä ja uskon, että aavistaisin jos kysymys olisi siitä, että mies haluaisi itse pettää. Hän sanoi tuon jo kerran parisen vuotta sitten ja nyt vähän aikaa sitten uudestaan. Jos hän itse katselisi aidan toiselle puolelle, olisi hän varmaankin jo tässä ajassa toiminut. Mies ei myöskään sanonut itse haluavansa muita, kun kysyin suoraan tuon uusimman "luvan" jälkeen. Jos sitä ei kertoisi tuossa tilanteessa, missä sitten?

Ap

Vierailija
27/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi enää minä jos pettäisin, luvalla tai ilman

Vierailija
28/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ihan helvetin outona, että mies ehdottaa tuollaista. Eroa enteilee. 

Vierailija
29/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan enteile eroa, ainakaan meidän tapauksessa. Sitä en usko hetkeäkään, koska kuten sanoin, mies antoi tämän luvan mulle jo pari vuotta sitten ja nyt uusi luvan äskettäin. Kai hän olisi jo itse häipynyt ja etsinyt jonkun muun, jos siitä olisi kyse?

Ap

Vierailija
30/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ja suoraan sanoen olisin hyvin pettynyt mieheeni, jos hän tuollaisen luvan saadessaan kirmaisi välittömästi muita naisia pokailemaan.

Ei parisuhteessa kannata olla, jos niin kovasti muiden perään vilkuilee.

Vierailija
31/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:48"]

[/quote]

eli on parempi vain rikkoa lapsilta koti, erota hyvästä avioliitosta vain siksi ettei seksihalut kohtaa? Kuin se että toinen saa luvan kanssa hakea sen seksin mitä toinen ei syystä tai toisesta voi tarjota?

t. Ohis

Vierailija
32/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole vilkuillut muiden perään, mutta tietenkin olen puhunut miehelleni siitä, että haluaisin enemmän seksiä. Tarkoittaen siis seksiä hänen kanssaan. Hän ei kuulemma vaan halua niin usein, ei johdu minusta hänen sanojensa mukaan.

Ap

Vierailija
33/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään en ole. Olen ainakin osittain samassa tilanteessa kuin ap, ja juuri tuo lupa näyttää estävän minua seksistä niissä tilanteissa, joissa sitä olisi tarjolla. Olen päättänyt, että otan tarjolla olevan vain, jos haluan. En ole juuri sillä hetkellä vielä koskaan halunnut. Näin silti, että kotona on seksiä vain pari kertaa vuodessa, hellyyttä toki päivittäin.

Vierailija
34/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:20"]

Vai olisiko se silti mielestäsi pettämistä?

[/quote]

Eihän se ole pettämistä,jos luvan kanssa tekee jotain,pettäminen tarkoittaa sitä että rikotaan yksipuolisesti yhdessä tehty sopimus. En kyllä välttämättä silti tekisi mitään muun kuin puolison kanssa,olen niin tunteellinen etten ole sinkkunakaan erityisemmin piitannut pelkästä seksistä.Eli vastaisin,että en olisi toisen kanssa,vaikka se ei olekaan pettämistä jos saa luvan.

Vierailija
35/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, naisen. Mies on antanut luvan, mutta sopivaa naista ei ole osunut kohdalle. Ei olisi pettämistä kun lupa olisi.

Olen siis bi.

Vierailija
36/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:48"]

[/quote]

eli on parempi vain rikkoa lapsilta koti, erota hyvästä avioliitosta vain siksi ettei seksihalut kohtaa? Kuin se että toinen saa luvan kanssa hakea sen seksin mitä toinen ei syystä tai toisesta voi tarjota?

t. Ohis

[/quote]

Sehän onkin lapsille tervehenkistä seurata kun vanhempi käy vieraissa. Lapset tietää jo pienenä mitä on meneillään. Kokemusta  lapsena tästä asiasta ja pettävä vanhempi on nyt hylätty.

Vierailija
37/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lupa. En ole tehnyt asialle mitään, vaikka ehkä olisi pitänyt. Olen sanonut, että vaihdan sitten kerralla ja kerrasta kokonaan enkä ala mihinkään virityksiin. Minusta on jotenkin loukkaavaa, että seksielämää puolison kanssa ei ole ja sitten korvikkeeksi pitäisi hankkia sivusuhde, jos en halua erota.

Vierailija
38/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, monestakin syystä. Pitäisin sitä tosiaankin pettämisenä, vaikka lupa olisikin. Haluan nimenomaan vaimoani, enkä muita. En koe mitään tarvetta sekstata jonkun anonyymin naisen kanssa, enkä tunne ketään (tällä hetkellä) jonka kanssa haluaisin rakastella.

Vierailija
39/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava.

Vierailija
40/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y