Tuleeko teille instalta ilmoituksia, että ”XX, jonka saatat tuntea, käyttää instagramia”?
Millä perusteella se ehdottaa?
Nyt on viime aikoina alkanut tuollaisia ilmoituksia harvakseltaan tulla.
Ei siinä mitään, mutta juuri ehdotteli exää…
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tulee. Se yhdistelee facebook-tuttuja.
Mulla ei ole facebookia.
Ap.
Tulee, on tullut jo kauan.
FB, Insta ja WhatsApp ovat saman omistajan verkkopalveluja. Jos annat tietosi yhdelle, annat ne käytännössä kaikille.
Yhdistelee kaikki tutuntutuntutun tuttusikin ja seudun ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole facebookia.
Ap.
FB ehdotti aikoinaan ihmisiä ihan etäisyyden perusteella; molemmat olivat olleet samassa paikassa/lyhyellä etäisyydellä samaan aikaan. Ehkä Instakin tekee sitä nyt? Tai eksäsi on WA-kontaktisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole facebookia.
Ap.FB ehdotti aikoinaan ihmisiä ihan etäisyyden perusteella; molemmat olivat olleet samassa paikassa/lyhyellä etäisyydellä samaan aikaan. Ehkä Instakin tekee sitä nyt? Tai eksäsi on WA-kontaktisi?
Joo on se wapissa ja yhteisiä seurattaviakin instassa monta, esim. lapset. Ihmetytti vain kun yhtäkkiä sitä ehdotteli, niin mietin, että käykö stalkkaan kovinkin ahkeraan. :D Kyllä varmasti käy, mutta kai se ig ehdottelee vain yhteisten kavereiden takia. Vaikka kumpikaan ei olla uusia käyttäjiä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole facebookia.
Ap.FB ehdotti aikoinaan ihmisiä ihan etäisyyden perusteella; molemmat olivat olleet samassa paikassa/lyhyellä etäisyydellä samaan aikaan. Ehkä Instakin tekee sitä nyt? Tai eksäsi on WA-kontaktisi?
Joo on se wapissa ja yhteisiä seurattaviakin instassa monta, esim. lapset. Ihmetytti vain kun yhtäkkiä sitä ehdotteli, niin mietin, että käykö stalkkaan kovinkin ahkeraan. :D Kyllä varmasti käy, mutta kai se ig ehdottelee vain yhteisten kavereiden takia. Vaikka kumpikaan ei olla uusia käyttäjiä.
Ap.
Tuo selittää. Ei tarvitse stalkata kummankaan, riittää että olette wapissa ja on yhteisiä seurattavia.