Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HERKKUPEPUT 4.9

04.09.2006 |

Ei tainnut ollut vielä aloitusta. Juuri tulin lenkiltä, nyt on kova buumi päällä. Aamulla vaaka näytti -700g vähemmän kuin viime ma. Eli 169/73,4/68/65 Mies valittaa koko ajan ettei enempää sopisi laihduttaa, yritänkin sitten salaa, heh heh. Olen siis tällä viikolla aloittanut Katri Mannisen kirjan kunto-ohjelman, mikä on kyllä hyvä. Joka päivä jotain. Tavoite olisikin enemmänkin kiinteytyä kuin laihtua. Monesta kohtaa en haluaisi enää yhtään pienetä, mutta reidet ja peppu pitäisi saada kiinteämmiksi. Ajattelinkin että 250 g miinusta viikossa olisi hyvä tahti pudotella nuo loput 3 kiloa. Olen sitäpaitsi ostellut paljon uusia vaatteita, joten kovin isoa pudotusta ei voi enää edes ajatella :) Tuo 3 kiloa tuskin vaikuttaa vaatteiden suhteen mitään. Nyt opettelen uutta elämäntapaa, eli enemmän liikuntaa ja vähemmän herkkuja, herkkupäivät ke ja pe. Töissä on ollut puolet lautasesta salaattia, sekin täyttää kummasti. Ja aamulla pakotan itseni syömään jotain. Painoa kuitenkin 6 kiloa vähemmän kuin alkukeväästä, tuntuu ihan kivalta. Kertokaahan kuulumisia ja tsemppiä kaikille :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sarppu, tosi hyvin paino pudonnut, eikä tavoitteeseesikaan ole enää pitkä matka. =) Nyt vasta hokasin, että me ollaan aika samoissa mitoissa, olen muutaman sentin lyhyempi. Meillä on myös mies välillä todennut, että hänelle jää kohta vain luu kouraan... ;) Heh heh, taitaa olla luiden ympärillä vielä aika paljon muutakin.

Minun pitäisi kyllä myös kiinteytyä, pelkkä painonpudotus ei oikein riitä. Millainen tuo Katri Mannisen kunto-ohjelma on? Onko siinä kuinka paljon kuntosalitreeniä? Sehän olisi todella hyvä, mutta jotenkin olen todella laiska lähtemään salille... Tai monesti päätän, että nyt alan käydä, mutta alkuinnostus katoaa turhan nopeasti. Tällä hetkellä ei ole oikein aikaakaan (tiedän, hyvä tekosyy...), mutta tosiasia on, että mieheni on viikot monen sadan kilometrin päässä, ja olen lasten kanssa yksin kotona. Jotenkin en oikein viitsisi viedä heitä yhtään enempää hoitoon, kun on töiden puolesta pakko.

Huh, tulipa sepostus. Mutta asiaan, viikko sujui ihan kivasti, joskin herkuista en edelleenkään osaa pysyä kokonaan erossa. Paino putosi kuitenkin 400g, nyt lukema on tasan 66kg. Jotenkin silti tuntuu, että tämä urakka junnaa nyt paikoillaan. Viimeisen parin viikon aikana olen laihtunut huimat 200g, koska viime viikolla tuli plussaa. Nyt tarvisin vähän lisäpotkua teiltä, rakkaat kanssasisaret. Tulkaa kertomaan teidän saavutuksista, jospa itsekin saisin vähän lisätsemppiä.

Mutta nyt lähden laittamaan lapsia nukkumaan, hyvää yötä.

Ja se rivi: 166 / 75 / 66 / 60

-visukinttu-

Vierailija
2/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosiaan aika samoissa mitoissa :). Ollaan itse asiassa painoindeksin mukaan jotain hiukan yli 23, kun yli 25 on lievää ylipainoa :).Minä olen sellainen päärynäkroppa, että yläosa on nyt 36-38 ja alaosa 40. Eli tuota takamusta ja reisiä kun sais pienemmäksi huoh. Olen auttamattoman laiska lähtemään mihinkään salille tai muuallekaan yleiseen jumppaan, joten teen Katrin kirjasta sitä kotiohjelmaa, on hyvät kuvat ja sopiva ohjelma. Kolmen kuukauden kiinteytys ja aina kuukauden sama ohjelma. Nyt toinen viikko menossa. KÄyn nuorimman ipanan kanssa lenkillä, kaksi isointa jo pärjää sen aikaa. Sitten kaksi kertaa viikossa vastusharjoittelu painoilla ja sitten joogaa. Kirjassa muutenkin kaikkea hyvää tietoa. Mikä vaatekoko sinulla muuten käytössä ja mikä on tavoite? Sinä olet laittanut vielä 6 kiloa tavoitteeksi, joten sehän on yksi vaatekoko. Minä olen ihan tyytyväinen noiin yllämainittuihin kokoihin, varsinkin kun tuli osteltua niitä uusia vaatteita :) Olen painanut murkkuikäisenä 59kg ja olin tosi ruipelo suoraan sanoen, ei rintoja ja pelkkää luuta ja nahkaa, sellainen en kyllä enää halua olla, vaikka tuntuu että nykyihanne on jotain sellasta. Vaatekoko oli tuolloin 34 yläosa ja 36-38 alaosa. Kolmen lapsen äitinä olen tosi tyytyväinen itteeni ja ikääkin 32 mittarissa, joten ei tarvitse mikään luuranko olla :). Ajatteleppa sinäkin nyt kuinka hyvän kokoinen jo olet ja kuinka paljon olet jaksanut keväästä pudottaa, upea suoritus kerrassaan :)))) Ei joka viikko tarvitse olla huippusuorituksia, hidas painonlasku on takuulla paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuten saman ikäisiäkin. ;)

Juu, minä olen taas sen mallinen, että aika roteva yläosasta, vyötäröä liikaa, mutta lantio on kuin jätkällä! :/ Eli yläosat on yleensä kokoa 40-42 tai L, alaosa nyt n. 40, yhdet farkut on jo 38! Jotenkin aina ihailen teitä naisellisen mallisia, koska minusta siro yläosa antaa jotenkin hoikemman vaikutelman. =). Tarkkoja mittoja en nyt osaa sanoa, mutta kun viimeksi mittailin, niin vyötärö oli 83 cm (kääk!), lantio 96cm. En tiedä, mitä ne yleensä ottaen " pitäisi" olla, mutta itsestäni nuo luvut tuntuu jotenkin epäsuhtaisilta. Vyötäröhän olisi hyvä olla alle 80cm, joten se oikeastaan on yksi tavoitteestani. Ja tuo 60 kilon tavoitepainokaan ei ole aivan ehdoton, pari kiloa ylikin kelpaa, jos itsellä on hyvä olo.

-visukinttu-

Vierailija
4/6 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös herkkupeppuja ole enää sarpun ja minun lisäkseni ketään?? Onkos kaikki muut pääseet tavoitteeseensa vai jättäneet leikin kesken...?

Tämä yksinpuhelu ei tunnu kovin mukavalta, joten jos meitä ei ole enempää, niin taidan yrittää siirtyä johonkin toiseen ryhmään.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille!

-visukinttu-

Vierailija
5/6 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin täällä vielä pyörin. En nolouttani ole viitsinyt alkaa kirjoitella kun on loppukesä mennyt vallan lomaillessa ja puntarin lukemat siis sen mukaiset. Nyt on työ alkanut ja sen myötä toivottavasti tästä alkaa syömisten suhteen säännöllisempi ja kevyempi ajanjakso. Eli jatketaan!

162 / 90,7 / 91 / 65 (75)

Vierailija
6/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonea73, nyt ei noloilla, niskasta kiinni vaan ja takaisin porukkaan, jos meitä voi porukaksi sanoa :) No laatu korvaa määrän. Ollaanpas me visukinttu sitten samanoloisia ;) Minun vyötärö 77 ja lantio 100 käääääk. Rintojen kohdalta 93, joten jonniinlainen päärynä, mutta ihan ok :) Ei saa niin kovin kriittinen olla. Nyt kun pysyis vaan kuntoilussa ja siinä kiinteytyksessä reippaasti mukiana niin olisin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän