Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lohtusyömisestä parantua?

Vierailija
02.12.2014 |

Koko ajan tekee mieli herkkuja ja ruokaa, koko ajan. Lääkityksenikin tekee sen, miten ihmeessä saan itseni olemaan syömättä koko ajan!!

http://lohtusyoppo.blogspot.fi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi avioero. Lisäksi olen tehnyt systemaattisesti elämäntapamuutoksia, jotka todella pitkän ajan kuluessa ovat pikkuhiljaa jääneet tavoiksi. Esim. aamupalan syöminen, runsas kasviksien käyttö, veden juonti, riittävä proteiinin saanti, hyvien rasvojen (pähkinät, avokado) käyttö jne. Kaikki tämä on vienyt aikaa. Sekin auttaa, kun ei luovuta syömiskohtauksen tullessa, vaan hyväksyy takapakin ja jatkaa taas eteenpäin.

Ajattelen myös nykyään sitä kautta, että mitä kehoni tarvitsee voidakseen hyvin -mitä minun tulee itselleni antaa! En mieti sen kautta, että mikä on kiellettyä. Elintapojen muutosten myötä kroppa ei enää nauti pitsasta tai hampurilaisaterioista, näin mulla ainakin. Ne kuuluu toki elämään, joskus.

Myös unen määrään ja laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. JOs ei nuku riittävästi, ei mikään suju.

Tsemppiä! Ja toivottavasti löydät lukijoita blogiin ;)

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:llä ole lukijoita, kun aloitus aloituksen perään täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua, mutta voi tarvita pitkiä ja kipeitä pohdintoja, ehkä jopa ammattiapua niihin, että saa kiinni miksi syö ja miksi elämä tuntuu olevan kaaoksessa. Itse paranin, mutta se oli tie, jossa ainakin 1,5 vuotta ensin konkreettisesti päivittäin tein töitä asian eteen, oli hyvin raskasta aikaa. Sitten tulin raskaaksi ja joku suurempi motivaatio tuli kuvioihin, sillä en ollut enää vastuussa pelkästään itsestäni. Siitä lähti paranemisen tie.

Vierailija
4/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paranin sillä kun muutin miehen kanssa yhteen. 

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua. Itse paransin itseni siitä kertakatkaisulla pitämällä 10 viikon VLCD-kuurin.