Fazer Artesaanipitko
Nyt on kuulkaa hyvät naiset ja herrat näin asia, että hyvinkin voi olla maailman paras pulla löytynyt. Maistakaa hyvänen aika tää on ihanaaa söin kahdessa päivässä koko pitkon ja tänään en voinut itselleni mitään, ostin uuden. Taivaallista!! :D
Tämän näköinen: https://www.fazerpro.fi/tuotetiedot/14454/fazer-artesaanipitko-360g/
Taitaa olla uutuus!
Kommentit (55)
En usko. Mutta pitää kokeilla. Luulen, että on kuitenkin puoliraakaa taikinaa, jonka peittää tuo keskellä oleva - mitä se on?
Artesaani-nimike oli aikoinaan Primulalla käytössä ainakin yhdessä leivässä. Mutta sitten Primula tietenkin myytiin vai konkkaanko meni. Artesaani on edelleen nimessä, mutta ei se leipä sitä ole enää.
Apua kuinka alkoi tehdä mieli pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Apua kuinka alkoi tehdä mieli pullaa.
Niinpä. Saatan jopa huomenna ostaa, vaikka en syö pullaa koskaan. 1
Joo, toi pitko oli hyvä, mutta jotekin liian sitkeä, jopa raa'an oloinen, vähän enempi paistettuna tosi hyvää!
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mutta pitää kokeilla. Luulen, että on kuitenkin puoliraakaa taikinaa, jonka peittää tuo keskellä oleva - mitä se on?
Artesaani-nimike oli aikoinaan Primulalla käytössä ainakin yhdessä leivässä. Mutta sitten Primula tietenkin myytiin vai konkkaanko meni. Artesaani on edelleen nimessä, mutta ei se leipä sitä ole enää.
Se on jotai ihanaa kardemummavoin tapaista, tai ei voin mut kuitenkin rasvaisempaa kuin itse taikina. Semmoista muruisaa. Tavallaan onkin puolirakaa tai siis jätetty raaemmaksi kuin keskimäärin pullat mut ite just tykkään, täydellisen mehevää! Ja ei kuitenkaan oikeasti raakaa et ei tää ala mahassa kiertää. :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, toi pitko oli hyvä, mutta jotekin liian sitkeä, jopa raa'an oloinen, vähän enempi paistettuna tosi hyvää!
Musta se sitkeys on just parasta, al dente. :D Paistoitko itse sen kypsemmäksi? :D
Tuon artesaanimarkkinoinnin voisivat nämä isot elintarviketehtaat lopettaa.
Maistuuko siis samalla tavalla raa'alta kuin paistopisteiden korvapuustit?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan oon samaa mieltä mut eikö artesaani-sana oo jotenkin suojattu, et sen pitää kuitenkin olla käsin tehty vaikka oiskin isolta firmalta?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko siis samalla tavalla raa'alta kuin paistopisteiden korvapuustit?
Kyllä kai? Mistä ostat sellaisia korvapuusteja? Musta yleisempi vika on että ne on paistettu aivan kuiviksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mainos?
On
Mus kans ärsyttää tämä artesaanin viljely. Pullat ja leivät tulee liukuhihnalta, eikä minkään artesaanin käsin taiteilemana. Typerää mielikuvamarkkinointia sarjassa Yksittäin Käsin Valikoidut Perunalastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan oon samaa mieltä mut eikö artesaani-sana oo jotenkin suojattu, et sen pitää kuitenkin olla käsin tehty vaikka oiskin isolta firmalta?
-ap
Ainahan tuotemainokset pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen koukussa tähän pullapitkon ja ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Eikä yhtään enempää paistettuna, nyt hyvä ja sopivan mehevä.
Hyvän mielen aloitus. En tosin syö pullaa, mutta herätti mielenkiinnon.