Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tinderissä pitää jutella?

Miten erottua joukosta edukseen?
07.10.2021 |

Olen reilu parikymppinen jätkä jolla on profiilissa useampi selkeä kuva kuka kyseessä. Myös esittelyteksi on ollut rehellinen ja enempi kuin yhden rivin. En mikään rantaleijona ole mutta en myöskään ylipainoinen.
Kuitenkaan macheja ei tahdo tulla. Ja jos tulee niin naiset ei vastaile vaikka itse aloittaisikin keskustelun.

Kysymys kuuluukin, miten nuoret naiset haluaa että keskustelu alkaa? Normaali kohtelias kysymys, jotain nerokasta vai joku törkeä iskurepla. Myös muut vinkit joilla voi parantaa kiinnostavuutta ovat tervetulleita.

Itse yleensä swaippaan ohi yhden kuvan profiilit, joista en saa selvyyttä minkälainen henkilö kyseessä. Myös kuvien mukaan selkeästi ylipainoinen menee vasemmalle. En tietenkään mitään mallia olekaan etsimässä, mutta aina swaipatessa mietin että haluanko tavata tämän henkilön oikeastikin näillä tiedoilla. Ja jos en niin miksi edes swaippaisin sitä oikealle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelee. Oikein suhde alkaa kaverisuudella. Älä ole kuin lihakappale siellä hyllyssä, jota valitaan t-paitan värvin aluulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän