Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No helsinkiläiset, joko uskalsitte uuden suosituksen mukaisesti käydä kaupassa ilman maskia?

Vierailija
07.10.2021 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käy ilman maskia missään yleisellä paikalla.

En todellakaan käytä maskia yhtään missään. En ole kertaakaan käyttänyt.

Muista kehua tuota, kun olet teho-osastolla. Jos kykenet vielä puhumaan...

Vierailija
22/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FFP2-maskilla mennään vielä. Uskon että nyt on syytä jonkun aikaa suojata itseään jopa entistä paremmin. Yritän myös harventaa kaupassakäyntikertoja, tälläkin hetkellä on lähetti matkalla tuomassa ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käytän kaupassa maskia. Tulin juuri kaupasta ja yksi juoppo kaljan ostaja näkyi olevan ainoa maskiton. Myös henkilökunnalla oli kaikilla maskit. Niin ja olen kuitenkin kaksi kertaa rokotettu.

Aika hauska. Tossa lähimmällä ostarilla maskihullut on selkeässä vähemmistössä. Suurin osa on jo tajunnut jättää sen rätin pois.

Lähi ostarilla keskikaljaa kittaavat ei käytä maskia. Heitä hän kannattaakin matkia.

Vierailija
24/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä maskittomuudella kehujia. Ihan sama jos kehuisi kuinka ei ole jäänyt auton alle vaikka aina juoksee suojatielle silmät kiinni.

Vierailija
25/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käy ilman maskia missään yleisellä paikalla.

En todellakaan käytä maskia yhtään missään. En ole kertaakaan käyttänyt.

Muista kehua tuota, kun olet teho-osastolla. Jos kykenet vielä puhumaan...

Mitä mä muka olen kehunut? 😂 Mutta joo, minäpä muistan. En kyllä näe mitään syytä miksi joutuisin teho-osastolle, terve ihminen. Korona oli jo ajat sitten, muutaman päivän flunssa ei, kas kummaa, vienyt edes sairaalaan.

Vierailija
26/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä maskittomuudella kehujia. Ihan sama jos kehuisi kuinka ei ole jäänyt auton alle vaikka aina juoksee suojatielle silmät kiinni.

Enemmänkin niin, että kehuskelle aina ajavansa silmät kiinni, kun suojatie lähestyy. Eihän sillä maskittomuudella itseään satuta.

Vierailija
27/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käytän kaupassa maskia. Tulin juuri kaupasta ja yksi juoppo kaljan ostaja näkyi olevan ainoa maskiton. Myös henkilökunnalla oli kaikilla maskit. Niin ja olen kuitenkin kaksi kertaa rokotettu.

Aika hauska. Tossa lähimmällä ostarilla maskihullut on selkeässä vähemmistössä. Suurin osa on jo tajunnut jättää sen rätin pois.

Lähi ostarilla keskikaljaa kittaavat ei käytä maskia. Heitä hän kannattaakin matkia.

En tiedä missä ostoskeskuksessa sinä käyt, mutta ainakin tuossa mikä meillä on lähinnä, käy kyllä ihan tavallisia ihmisiä ostoksilla. Harvemmin olen nähnyt ketään siellä "kittaamassa kaljaa". Perusperttejä ja -pirkkoja ostamassa ruokaa tai vaikka sukkia. Ei siihen mitään maskia tarvitse.

Vierailija
28/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, kun töissä on edelleen ohjeistus käyttää asiakaskunnan vuoksi. Toivottavasti pärjäätte siellä periferiassa tämän tiedon kanssa.

Vierailija
29/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt FFP2, mutta riittääkö tri Faucin ja HHS:n paraikaa kehittelemään uuteen superlintuinfluenssaan enää savusukeltajankaan varusteet, vai pitääkö olla NASA:n avaruuspuku?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/explosive-video-emerges-fauci-…

Vierailija
30/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä ostoskeskuksessa sinä käyt, mutta ainakin tuossa mikä meillä on lähinnä, käy kyllä ihan tavallisia ihmisiä ostoksilla. Harvemmin olen nähnyt ketään siellä "kittaamassa kaljaa". Perusperttejä ja -pirkkoja ostamassa ruokaa tai vaikka sukkia. Ei siihen mitään maskia tarvitse.

Olen käynyt viimeisen viikon aikana sekä Itä-Helsingissä, Helsingin keskustassa että Länsi-Helsingissä kaupoissa ja maskia käyttämättömät erottuvat spurgumaisuutensa tai muuten vaan syrjäytyneen olemuksensa puolesta. Ihan tavallisia pirkkoja ja perttejä varmaan, kun katsoo oikein silmin.  

Vierailija
31/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käytän vielä maskia kaikissa paikoissa, joissa on muita ihmisiä. Minulla on syysflunssa niin ihan muita ajattelin, ei se maskin kanssa mitään mukavaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi