Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näköjään taas aloittelee tissuttelun

Vierailija
07.10.2021 |

Oli muutaman viikon nenänvalkaisua mutta se näyttää olevan ohitse. Vituttaa jo valmiiksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaada siihen pulloon metanolia (saa rautakaupasta). On jatkossa hankalampaa löytää pulloa.

Rikokseen yllyttäminen on rikos.

tapa se

Vierailija
22/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö se juominen sinua, vai juomisesta aiheutuva huono käytös? Vai rahanmeno? Vai viinanhaju?

Se häiritsee että on joka ilta näkyvästi humalassa. Puhe sammaltaa, silmät seisoo päässä. Jaksaisitko itse katsella illasta toiseen?

OK, sitten se ei ole enää tissuttelua. Tai ainakin itse ymmärrän tissuttelun olevan pientä siemailua. Tuo kuulostaa tavalliselta kännäämiseltä. Ei sellasta jaksa kattella.

Se alkaa tissuttelulla, muutaman päivän päästä se on kännäämistä. Tulee kaikenlisäksi helposti/pienestä määrästä juovuksiin. Kaksi kaljaa vaikuttaa jo näkyvästi. Vetoaa aina tähän kun asiasta sanoo, ”mähän olen juonut vaan pari kolme kaljaa”. Joo, se riittää siihen että juopuu.

Harmi. En tiedä onko yhteisiä lapsia ja yhteistä pankkilainaa/asuntoa yms., mutta sen tiedän että ihan varmasti asiat vois olla helpostikin paremmin eli elämä toisessa suhteessa paljon kivempaa.

Se vaan vaatii jämäkkää päätöksentekoa, mutta hankala lähteä sitä tuntemattomalle ehdottamaan kun en asiaa sen enempää tunne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies tissuttelee kun sitä ottaa päähän vaimonsa vauva palstalla roikkuminen. AP:n mies olisi halunnut lempeä mutta ei, Ap haukkuu mieluummin miestään tänne palstalle.

Vierailija
24/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö se juominen sinua, vai juomisesta aiheutuva huono käytös? Vai rahanmeno? Vai viinanhaju?

Se häiritsee että on joka ilta näkyvästi humalassa. Puhe sammaltaa, silmät seisoo päässä. Jaksaisitko itse katsella illasta toiseen?

OK, sitten se ei ole enää tissuttelua. Tai ainakin itse ymmärrän tissuttelun olevan pientä siemailua. Tuo kuulostaa tavalliselta kännäämiseltä. Ei sellasta jaksa kattella.

Se alkaa tissuttelulla, muutaman päivän päästä se on kännäämistä. Tulee kaikenlisäksi helposti/pienestä määrästä juovuksiin. Kaksi kaljaa vaikuttaa jo näkyvästi. Vetoaa aina tähän kun asiasta sanoo, ”mähän olen juonut vaan pari kolme kaljaa”. Joo, se riittää siihen että juopuu.

Taitaa olla maksa jo rikki kun noin vähästä humaltuu. Lääkärissä käynti saattaisi avata miehen silmät ja ehkä jopa pelastaa hengenkin.

Vierailija
25/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tule kukaan muutamasta kaljasta juovuksiin. Varsinkin kun on harjoitellut. Miehelläs on kuule kossupullo piilossa, sinun nähtesi juo vain olutta, mutta salaa ottaa pullonsuusta kunnon naukut kun sinun silmäsi välttää!

Vierailija
26/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseni vuoksi katselisi tuota päivääkään. Satunnaiset ryypyt ja ehkä sovitut menot esim jätkien iltaan, kaupungille ok, mutta kun viinasta tulee ongelma ja aiheuttaa negatiivista skeidaa kaikille enemmän tai vähemmän, niin goodbye!

Vierailija
27/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelen aina kun naisystävä on kylässä. En millään malta pitää näppejäni irti hänen ihanista pienistä terhakoista tisuista.

Vierailija
28/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla maksa jo rikki kun noin vähästä humaltuu. Lääkärissä käynti saattaisi avata miehen silmät ja ehkä jopa pelastaa hengenkin.

Keväällä oli lääkärintarkastuksessa verikokeineen. Kaikki oli kunnossa.

Vierailija
29/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tule kukaan muutamasta kaljasta juovuksiin. Varsinkin kun on harjoitellut. Miehelläs on kuule kossupullo piilossa, sinun nähtesi juo vain olutta, mutta salaa ottaa pullonsuusta kunnon naukut kun sinun silmäsi välttää!

Se tulee.

Vierailija
30/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Itellä vastaavasti avovaimo tykkää tissutella aina kun ei ole töissä. Vituttaa kattoa sitä ja kuunnella paskan jauhamista. Jättäisin heti jos ei olisi yhteistä pientä lasta. Ei kovinkaan hyvä mallikuva äidiksi ja vaimoksi.

Vierailija
31/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt arvata! Heti menit palstalle kun raskaan työpäivän päätteeksi iltakävelylle lähdin, kun ei sinua sieltä sohvalta saa ylös! Ei hemmetti, eikö mies saa ottaa paria olutta ilman valitusta ☹️

Ei kuule huvittaisi ottaa yhtäkään jos edes silloin tällöin laittaisit stay upit tai jotain sexyä päällesi. Mutta ei, kotona kun on niin kiva olla niissä college lökäpöksyissä!! Kylläpä tälläydyt jos on tyttöjen ilta tai työpaikan pikkujoulut. Perhana!!!

Vierailija
32/32 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli samanlainen, eikä varmaan tarvitse ihmetellä miksi on eksä.