Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorin lapsi täyttää pian 30, eikä vielä kuulu ensimmäistäkään penskaa meidän perheessä

Vierailija
07.10.2021 |

Lisäksi kaikki jotain opiskelijoita, mikä nykyajassa mättää kun opiskellaan ja biletetään keski-ikään asti ja unohdetaan ihmisen tärkein tehtävä, joka on luoda uutta elämää? Hävettää kun kaikki sukulaiset ja ystävät on jo isovanhempia, mutta meille ei näköjään penskoja siunaannu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset niitä lapsia sinne lapsuuden perheeseen tee vaan omaansa. Eli ap jos haluat penskoja perheeseesi niin tee ne itse, ei niitä kukaan muu voi tehdä.

Vierailija
22/25 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tollo itse lisääntynyt kuin lestadiolainen, niin todennäköisyys penskojen penskoille olisi ollut suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kielsit tyttäriäsi tapaamasta poikia? Nyt ne tapailee tyttöjä ja lapsia ei tule, hehe!

Vierailija
24/25 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, ovatko penskasi katkaisseet napanuoran pysyvästi, etkä pääse enää tyrannisoimaan ja määräilemään?

Vierailija
25/25 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kielsit tyttäriäsi tapaamasta poikia? Nyt ne tapailee tyttöjä ja lapsia ei tule, hehe!

Tästä tuli mieleen, itse olin jo 18v kun äitini sanoi että ei sitten mitään seksijuttuja poikien kanssa saa harrastaa! Käskystä, tykkäänkin vain tytöistä nykyään ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme