Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homerakennuksissa pahasti oirehtineet, kysymys...

Vierailija
02.12.2014 |

Oliko teillä oireina kipua keuhkoissa, kipua poskionteloissa (ilman varsinaista poskiontelotulehdusta), polttelua esim. huulissa ja muuallakin kehossa yms. Noiden lisäksi itselläni on jatkuvaa kirkkaan paksun liman nousemista (paljon) ym. kurjaa, pääkipuja, vatsakipuja. Olisi "kiva" kuulla kokemuksianne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma tuli pysyvänä, mutta muut oireet (jo mennet) kuullostavat kovin kovin tutulta... ja korvauksia ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limannousu kurkkuun, pistävä tunne keuhkoissa, ihoärsytykset, nuha/rohiseva yskä. Päänsärky, migreenioireet, vatsakivut. Pitkän ajan altistuksena erilaiset hengitystieinfektiot joista vakavimmat keuhkokuumeilu, mykoplasma, bakteeritulehduskierteet :(
Nyt flunssaa ja yskää, loppuu kunhan pääsee tästä helvetin homeluukusta pois. Kuukausi ainakin pitää kestää :(

Vierailija
4/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä luin homorakennuksessa.

Vierailija
5/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:29"]

Hitto mä luin homorakennuksessa.

[/quote]

Mä taas "Kehonrakennuksessa pahasti oirehtineet", jep jep.

Meiltä löytyi työpaikalta hometta, ja pari kuukautta ennen sitä alkoi silmät punottaa ja vuotaa jatkuvasti, silmiä aristi muutenkin ja nenä oli jatkuvasti tukossa. Ihmettelin työkavereille oireitani, mutta kellään muulla ei ollut samaa. Sitten löytyi home, ja ymmärsin mistä nuo johtuivat.

Vierailija
6/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kurkkukipu, korvakipu, lamaannuttava väsymys... Krooniseksi muistoksi jäi vain astma.

Vierailija
7/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Kipua keuhkoissa, keuhkoputkissa, huulia pisteli, ihon pistelyä, jatkuva yskä, verenvuotoa nenästä, väsymystä, jalkojen puuumista...

Vierailija
8/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tuota limannousua (se jäi pysyväksi vaivaksi) ja keuhkokuumeen kaltaisia oireita, jotka eivät häipyneet sitten millään..!

Vierailija
10/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduitko vetämään jonkun lääkekuurin, että keuhkokuumeen kaltaiset oireet katosivat? Katosivat silti lopulta, katosivathan...? :( Törkeää, kun ihmisten terveydellä kehdataan tällä tavalla pelleillä! TÄMÄ ON NIIN VÄÄRIN!

AP (Ja kiitos vastauksistanne. Mulla alkaa oireet heti, kun astun kyseiseen tilaan, ja joudun olemaan siellä paljon, liian paljon. Vapaapäivinä helpottaa, kunnes taas... :()