Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vain nukkua

Vierailija
02.12.2014 |

Aamulla kun herään niin herään yleensä omaan pahaan oloon ja itkuun. En haluaisi herätä lainkaan. Haluaisin vain nukkua, nukkua ja nukkua. Mulla on rinnassa painava sementtimöhkäle ja joka päivä sen paino lisääntyy. Toistaiseksi nousen ylös, jaksan suorittaa ja tehdä kaiken. Pelkään että tulee se päivä jolloin möhkäle kasvaa liian suureksi enkä pääse enää ylös.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis psyykkisesti tuntuu tuo möhkäle?
Hae apua.

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en saa edes unta.niin kummalla on pahempi tilanne? vittu vaikka ois kuinka helvetin väsyny niin ei saa unta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Henkistä kipua tämä on. Olen hakenut aiemmin apua ja sitä saanut. Nyt en jaksa enää koska kaiken pitäisi olla jo hyvin eikä tähän ole mitään syytä. Ei mulla ole mitään syytä voida huonosti. Olen kyllästynyt työhöni ja jatkuvaan vastuun kantoon. En jaksa aina jaksaa. En suostu edes itselleni myöntämään että olen oikeasti sairastumassa masennukseen koska ainahan minä olen jaksanut. Aiemmin hain apua kriisin seurauksena - nyt kriisi on ohi mutta minä en vain enää pääsekään ylös

Vierailija
4/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei ole kuin yksi apu. Muista rukoilla!

J-P

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole sairastumassa, sä olet sairas jo. Hae vaan sitä apua, teet nyt olosi vaan pahemmaksi, kun et hoida itseäsi. Ei se sairaus kysele, onko sulla syitä vioda huonosti, se tulee kun tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi