Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen peräkkäinen keskenmeno

Vierailija
02.12.2014 |

Pari kuukautta sitten sain keskenmenon rv 12, nyt rv 5+3 ja pieni vuoto on alkanut. Tässä tää taas oli. Niin kova pettymys :( En varmasti ikinä saa omaa lasta ... mussa on jotain vikaa varmasti. En osaa edes lasta tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
2/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Uskon että tuntuu tosi epätoivoiselta.
Mutta ei tuo vielä tarkoita ettet saa ikinä lasta. Mullakin oli ensin kaksi km peräkkäin, mutta nyt odotan jo viimeisilläni lasta ihan onnistuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt vielä ole niin varma! Pieni vuoto noilla viikoilla saattaa olla täysin normaalia. Kaikki voi olla aivan hyvin! Tsemppiä! T. Vauvasta haaveileva, itsekin pari kuukautta sitten keskenmenon saanut

Vierailija
4/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ap! Ei kaksi km:ää tarkoita ettet saisi ikinä omaa lasta. 

Vierailija
5/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin että olen pahoillani ja niitä vain tapahtuu. Mulla on ollut 4. Kaksi lasta. Jos sulle tulee kolme peräkkäistä keskenmenoa, niin käy lääkärissä. Sulla voi olla tukostaipumusta tai voit tarvita keltarauhashormonia. Minun keskenmenoille syyksi löytyi kesällä keliakia.

Vierailija
6/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. On ollut niin oireeton olo ja eilen pientä selkäkipuakin. Sitten vielä pientä vuotoa. Epätoivo todellakin iskenyt. En tiedä jaksanko enää yrittää uudestaan, kun aina saa pettyä. :(

Vierailija
7/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Minä kans sain kaksi keskenmenoa, molemmat viikoilla 7. Sitten meni yli vuosi ennenkuin mitään tapahtui. Juttelimme mieheni kanssa jo yhteisestä elämästä ilman lapsia. Se oli kova pala käydä läpi kun aina olen halunnut tulla äidiksi. Nyt olen 4 kk ikäisen pojan äiti. :) se on raskasta, mutta älä menetä toivoasi! Voimia! <3

Vierailija
8/8 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytymistekijävirhe helppo löytää. Nyt ensiksi verikokeisiin ja jos geenimutaatio löytyy niin hepariinipiikkien avulla raskaus on sujunut ihan mallikkaasti. T. Fv leiden -mutaation kantaja ja kahden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä