Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia nutraamisesta?

Vierailija
02.12.2014 |

Aloitin eilen nutridieetin. Annospusseja on 5 per päivä ja yhdessä pussissa on 110 kalori, eli kaloreita tulee yhteensä 550 per päivä. Tätä ajattelin kokeilla kuukauden ajan.
Onko kellään kokemuksia? Tippuuko kiloja? Tuleeko kilot takaisin dieetin jälkeen?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiputin nutraamalla 16 kg hyvin nopeasti aikoinaan. Helposti sujui, vaikka aiemmat laihdutusyritykseni muilla menetelmillä eivät olleet onnistuneet. Nutrauksessa tuleva ketoosi kuitenkin vei nälän ja mielihalut pois mikä halpotti asiaa. Ja on jotenkin muutenkin helpompi olla syömättä kokonaan kuin syödä kohtuudella.

Ei minulla ole kilot takaisin tulleet kuurin jälkeen. Siinähän mahalaukku pienenee paljon kun pelkällä pirtelöllä elää viikkokausia, joten ei tee mieli ruokaa kuten ennen. Samoin riippuvuudet herkkuihin on katkeenneet pakkokatkaisulla.

Vierailija
2/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii jos sitoutuu, eikä palaa herkutteluun ja ylensyöntiin kuurin jälkeen. Hyvä startti siis loppuelämän muutokselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees, mutta onhan ne nyt ruoat suurimmaksi osaksi vaan aivan törkeän pahanmakuisia. En pysty saamaan "jauhoisuutta" pussiruoista pois. Jotkut pastat olivat ihan siedettäviä, mutta etenkin ne pirtelöt ja jälkiruoat... Hyh.

Vierailija
4/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ne hyviä ole. Kerran söin jotain omenakanelipuuroa, se oli ihan ok. Myytiin muistaakseni irtopusseina marketissa.

Vierailija
5/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:36"]

Muuten jees, mutta onhan ne nyt ruoat suurimmaksi osaksi vaan aivan törkeän pahanmakuisia. En pysty saamaan "jauhoisuutta" pussiruoista pois. Jotkut pastat olivat ihan siedettäviä, mutta etenkin ne pirtelöt ja jälkiruoat... Hyh.

[/quote]

Noilla pastoilla sun muilla ei muuten pysty VLCD-kuuria vetämään, niissä on siihen liikaa hiilareita ja kaloreita, ei mene ketoosiin. Varsinaisella pidemmällä nutrilett-kuurilla syödään pelkästään niitä VLCD-pirtelöitä, joita on vain muutamaa makua. Itse vedin koko 10 viikkoa pelkällä suklaapirtelöllä. Eihän se herkkua ole, mutta mitä sillä väliä? Pari desiä pirtelöä kulauttaa parissa sekunnissa alas vaikka nenästä kiinni pitäen. Ei sitä ruokana kannata ajatella, vaan "läskilääkkeenä".

Vierailija
6/6 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun mansikkapirtelö on omasta mielestä ihan hyvää. :) Maistuu proteiinipalautusjuomalta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi