Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisikö miehesi sinut viettämään pitkää viikonloppua laskettelukeskukseen?

Vierailija
02.12.2014 |

Meillä mies alkoi mököttää kun kerroin lähteväni naisystävien kanssa laskettelemaan kevättalvella.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies ei ole koskaan ollut mustasukkainen mun menoista. Huomannut, että olen paljon paremmalla tuulella, kun mulla on omaakin aikaa.

Vierailija
2/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenin "päästäisi". Ihmettelisi kyllä kovasti, mikä minut yhtäkkiä on saanut muuttamaan harrastuksiani noin kovasti. Ja toki hän toivoisi/olettaisi, että lomailemme myös keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lähdössä kavereidensa kanssa Lontooseen katsoon futista, niin tottakai "päästäisi". Vastavuoroista.

Vierailija
4/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mökötettäis puolin ja toisin jos tollaseen jompikumpi ois lähössä

Vierailija
5/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:10"]

[/quote]

miksi?

Vierailija
6/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin päästää! Mä olin monta vuotta esim työkavereiden ja asiakkaiden kanssa jopa viikon kerrallaan Levillä eikä koskaan ollut mitään mökötystä. Tyttökavereiden kanssa ollaan myös reissattu tosi paljon, vähintään kerran vuodessa viikonloppureissu

Vierailija
7/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:10"]

[/quote]

miksi?
[/quote] ollaan molemmat niin mustasukkaisia toisistamme. Ja seurusteltu suht. Vähän aikaa. Ja voisi olettaa, että alkoholi kuuluu osana matkaan meidän tapauksessa ja kumpikaan ei luota toiseen kun tämä on humalassa, huonoja kokemuksia elämästä. Miehen kaverit on lapsellisia ja sinkkuja ja yrittävät taivutella häntä eroamaan eikä halua olla minuun väleissä, en tykkäisi että sellaisten kanssa lähtisi viikonlopuksi.

Vierailija
8/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin "päästäisi". Ei oo kyllä edes mikää luvankysymisasia, vaan ilmoitusluontoinen. Lähinnä ajankohdasta voisin kysyä, että sopiihan sulle se mun reissu silloin ja silloin. Kerran vuodessa tehdään naisten matka, yleensä pitkä viikonloppu kaupunkilomalle ja lisäksi 1-2 kertaa vuodessa kokoonnutaan kaverin mökille 1-2 yöksi.

Mieluummin silti lomailen ja matkustan miehen kanssa kaksin ja kyllä niitäkin reissuja ehtii kertyä vuoden mittaan muutamia. Meillä on omat rahat ja miehellä jo aikuiset lapset, joten sikäli ei mitään syitä lupien kysymiseen kuten ehkä niillä, joilla rahat ja (vahdittavat) lapset on yhteisiä.

Vierailija
9/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Pitkä viikonloppu venyis pitkiksi viikoiksi sairaalassa!

Vierailija
10/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:23"]

Kuinka moni teistä naisista päästäisi miehensä keväällä tuonne laskettelemaan? Sehän on melkoisen tunnettu siitä, että siellä ei pihtailla.

[/quote]

Ai mun mies on tunnettu vai kuka? 

Vierailija
11/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista paikkaa ei ole, mihin en pääsisi.

en ole vanki.

Vierailija
12/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:23"]Kuinka moni teistä naisista päästäisi miehensä keväällä tuonne laskettelemaan? Sehän on melkoisen tunnettu siitä, että siellä ei pihtailla.
[/quote]Olen päästänyt ja päästän jatkossaki. Jos aikoo vieraissa käydä, niin tekee sen vaik oman kylän bileissä ja vaik selvästä päästä. En tosiaan kiellä mieheltä pettämisen pelossa reissuja. Joka kevät käy jossain työporukan kanssa. Tulevana keväänä lähden itse ystävieni kans :) En ole itse koskaan pettänyt ja ei edes Levillä sitä vaikutusta et pettäsin :)

Vierailija
13/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:05"]

Kyllä. Mies ei ole koskaan ollut mustasukkainen mun menoista. Huomannut, että olen paljon paremmalla tuulella, kun mulla on omaakin aikaa.

[/quote]

Vierailija
14/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sen verta huolehtii, että kenen kanssa ja mitä ohjelmaa, hänelle tärkeää tuntea kaveriporukka missä mennään. Ei pelkää pettämistä, mutta suojeluhalu on hänellä korostonut, koska pitää minua sen verran naivina ja luottavaisena henkilönä etten ymmärrä mailman pahuutta. Naurettava asia omasta mielestäni, pidän itseäni viiltävänä analyytikkona vieraiden ihmisten motiiveille jotka ottavat minuun kontaktia, olen suuri skeptikko jonka ulkopinta ja käytös henkii herttaisuutta ja avoimuutta. Miehen ilman muuta lähes usuttaisin kaverien kanssa viikonlopun viettoon, hän itse ei vain perusta kotoa poistumista. Kahdestaan kanssani lähtisi ajan ja rahan ollessa merkityksettömiä vaikka huomenna kiertämään mailman ympäri.

Vierailija
15/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohdasta vain kysyisin. Olen täysi-ikäinen enkä holhouksessa tai vanki.

Pettää voi keskellä työpäivääkin. Silti mieheni saa käydä töissä.

Vierailija
16/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisi varmaan, mutta tuskin mua kiinnostaisi lähteä.

Vierailija
17/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänävuonna kun vauva on silloin vielä niin hirmuisen pieni <3 (LA tammikuun alussa) muuten kyllä. Ei ole tarvetta kieltää toiselta mitään.

Vierailija
18/18 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä naisista päästäisi miehensä keväällä tuonne laskettelemaan? Sehän on melkoisen tunnettu siitä, että siellä ei pihtailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan