Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä nuutuneen hiirulaisen ulkonäön piristämiseksi?

Vierailija
02.12.2014 |

Eli oon tosi olmion näköinen nykyään. Unohtanut itseni täysin. Hiukset aina kiinni. Hiuksissa oma maantienharmaa väri juurissa ja latvoissa vanhoja raitoja. Hiukset kasvaneet yli leikkauksesta aikoja sitten ja latvat epätasaiset. Hiukset olkapäille. Vaatteet samoja ainaisia farkkuja ja jotain nuhruisia paitoja/neuleita. Takki halpis villakangastakki h&m:ltä. Kengät vanhat nahkasaappaat. Kulmakarvat nyppimättä. Meikki pikameikki aamulla 5min. Iho kasvoissa vaalea ja väsyneen näköinen. Mitä tehdä ja mistä aloittaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta aamulla ylen juontaja naisella oli uusi tukka töllössä ja oikein piti hetken aikaa katsella kun näytti niin paljon paremmalta.
Tv.mies

Vierailija
22/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 07:53"]

Eli oon tosi olmion näköinen nykyään. Unohtanut itseni täysin. Hiukset aina kiinni. Hiuksissa oma maantienharmaa väri juurissa ja latvoissa vanhoja raitoja. Hiukset kasvaneet yli leikkauksesta aikoja sitten ja latvat epätasaiset. Hiukset olkapäille. Vaatteet samoja ainaisia farkkuja ja jotain nuhruisia paitoja/neuleita. Takki halpis villakangastakki h&m:ltä. Kengät vanhat nahkasaappaat. Kulmakarvat nyppimättä. Meikki pikameikki aamulla 5min. Iho kasvoissa vaalea ja väsyneen näköinen. Mitä tehdä ja mistä aloittaa?

[/quote]

Eikö tuo nyt ole itsestäänselvää, että kun vain käännät nuo epäkohdat toisinpäin niin siinä on ratkaisu??

* Siistit hiukset ja pidät niitä auki

* Ostat uudet, siistit vaatteet. Hae apua vaikka jostain tavaratalon pukeutumisneuvojalta jos et itse osaa.

* Nypi ja värjää kulmakarvat

* Nuku enemmän ja harrasta liikuntaa, niin et näytä väsyneeltä.

Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:59"]

Yritän lankata noita kenkiä vaikka. On nahkaa kuitenkin ja about.4v vanhat? Onko ok jos laukku ja kengät eri sävyä? Kengät mustat ja laukku ruskea?

[/quote]

Yleensä ei kyllä suositella, jos siinä värivaihtelussa ei ole nimenomaan jotain "jujua". Mustan ja ruskean yhdistelmässä harvoin on... Osta hyvä, laadukas musta nahkalaukku niin olet paljon tyylikkäämmän näköinen. Esim. huutonetistä löytää ihan hienoja parilla kympillä. Käsittelyllä niistä saa helposti kuin uusia.

Vierailija
24/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä nypi kulmakarvoista sellasia siittiöitä. Ne on kamalat. Siipimäinen muoto on paras mun mielestä ja siihen ammattilaisetkin kehottaa ne muotoilemaan. Ja sitten voit ostaa sellasen värivahan kulmille. Sillä saa kiireessäkin karvoihin vähän väriä ja pysymään paikoillaan. Lumenella hyvä ja edullinen.

Vierailija
25/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota istuva leikkaus hiuksiisi, ei kannata pelata lyhyita hiuksia kun tuppi truuttaa uutta karvaa minka kerkiaa :) ala kayttamaan eyelineria ja varikkaampia vaatteita. Hanki kauniit kengat. Itse olen haalean vaalea mutta yllaolleet neuvot peittavat sen omalta osaltani, pidan tyylistani eika olo ole ikina seinasta repaistyn harmaa!

Vierailija
26/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on mustaa niin musta se on tylsää. Vaatteet kengät jos on mustat ni se on ihan sama minkä värinen on laukku.

Vierailija
27/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jo sanonutkin, että värjää kulmakarvat ja ripset. Jos et jaksa aamuisin kovin paljon meikata, niin kannattaa ainakin taivuttaa ripset ja harjata kulmakarvat. Se jo avaa katsetta kivasti.

Vierailija
28/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusvaatteisiin kuuluu jos esim kauppaan lähden: farkut joko tregginsit tai bootcut tummansiniset, niitti nilkkurit hm, musta nahkatakki ja muhkea villahuivi, neule tai toppi ja ruutupaita (naisten malli), musta niittilaukku seppälän....ja se ilonen ilme ja hymy tekee paljon. Ei unoheta sitä.

Vierailija
29/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan hoituu helposti. P-karvojen poistohoitajalle heti, kampaaja hoitaa hiukset ja varmaan nyppii kulmakarvatkin, äkkiä tekorakennekynnet, rusketusta purkista ja näiden jälkeen silarit, rasvaimu, naaman happopesu ja ryppyjen kiristys kotimaasta tai Tallinnasta.

Vierailija
30/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:16"]

Mun perusvaatteisiin kuuluu jos esim kauppaan lähden: farkut joko tregginsit tai bootcut tummansiniset, niitti nilkkurit hm, musta nahkatakki ja muhkea villahuivi, neule tai toppi ja ruutupaita (naisten malli), musta niittilaukku seppälän....ja se ilonen ilme ja hymy tekee paljon. Ei unoheta sitä.

[/quote]

Saanko arvata, että olet syntynyt noin -77-83? Ainakin pukeudut niinkuin olisit ollut teini 90-luvulla, ja sieltä on jäänyt "tyyli" päälle :D.

Vierailija
31/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa mun vaatteissa on? Kysyy 28... :D

Vierailija
32/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi solariumia on alapeukutettu? Jos käy solariumissa esimerkiksi kolme kertaa vuodessa, ei se kovin pahaa tee. Itseruskettavia taas on vaikea levittää tasaisesti ja väri voi olla oranssihtava.

Sanoisin kuitenkin, että tosiaan hiuksista kannattaa lähteä liikkeelle.

Vierailija
33/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne vaatteet nyt mitään 80-90 lukujen mallia ole herrantähden :D Ihan on milleniumin jälkeen suurin osa hankittu ja uutena kaupasta.

Vierailija
34/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ehkä solariumists liikaa mieleen nää jenkkiylilyönnit....samoin kuin kaikki rakennekynnet ja irtoripset yms lisäkkeet.

Vierailija
35/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ostatte niitä värikkäitä kivoja vaatteita? Siis sellaisia mitkä suht. hyvälaatuisia. Mitkä värit sopii olmin väriselle suomalaiselle? :) Mä olen joko kesä tai kevät väritykseltä. Molemmat tulokset tulleet vuonna kuokka ja kirves. Ja joo olishan se ihana uusia koko garderobi,kengät,laukku,hiukset,kosmetologi ja vielä värianalyysikin. Mutta rahat loppuu kesken. Kirpparilta ei löydy mitään kivaa ja huuto.netistä sama juttu että hermot menee ennen kuin löytää jotain mistä voisi maksaa.
ap

Vierailija
36/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan paljon näkee sitten näitä ysäreitä tuolla kaupungilla. Hyvin monet pukeutuu juuri kuin 28. Mallit vaatteissa vaan vaihtelee.

Vierailija
37/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nään liikaa näitä tuulipukutyyppejä kaupungilla ja sitten niitä jotka on muuten ok mutta kengät ja se ihkudaavärioksennustoppatakki sopis paremmin ekaluokkalaiselle.

Vierailija
38/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) käy kampaajalla. En tiedä mitä haluat, mun mielestä pelkkä (taitava) raidotus ei tuota pahaa juurikasvua. Tee vaikka kirkastava sävyhoito.

2) osta uusia vaatteita. Muutama terävä blaseri, hieno toppi ja mekko, miten vaan haluat upgradeata sun tyyliä. Kengät ja laukku tekee myös paljon.

3) opettele meikkaamaan kunnolla. Se ei oo mitään pakkopullaa, kun se on rutiini ja tietää mitä tekee. Panosta meikkipohjaan (kosteusvoide, pohjustusvoide, kevyt meikkivoide, aurinkopuuteri, poskipuna ja highlighter). Muuten riittää ripsari ja huulirasva.

4) harrasta liikuntaa. Voit paremmin ja se heijastuu ulkonäköön.

Vierailija
39/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei oo maininnut vielä hyvää seksiä, sehän on kuin jättäisi ne pitkät unet ja liikunnan väliin. Tärkein on nätti tukka, sellanen klassinen ja em. esimerkkien lisäksi rajaa silmät.

Vierailija
40/53 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla ihan sama ongelma! :D Kasvatan hiuksia ja omaa väriä samaan aikaan niin kyllä aamulla on tekemistä saada nää hiukset näyttämään edes jotenkuten normaaleilta :D Mutta oon aatellu että sitte ku latvat kasvaa vähän pituutta niin saa tasotettua nätimmän näkösiks (siihen asti pidän hiukset kiinni). Ja öljyhoitoja oon koittanu tehä jos vaikka nopeuttas ton värin lähtemistä päästä. Onneksi ei nykysin enää juurikasvu näy niin selkeesti, aluks näytin joltai kaljulta melkein :DDD 

Ja ostin uudet ihonhoitotuotteet ni iho rupes näyttää pikkusen kirkkaammalta =) Kaikenlisäks oon vielä laihdutuskuurilla niin en oikein voi mitään kalliita uusia vaatteitakaan tässä välivaiheessa ostaa :D Tosi hehkee olo... Mutta ehkä tästä hyvä on tulossa! Pitää vaan kestää tää välivaihe :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi