Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin 1. rokotteen heinäkuussa ja vieläkään ollut menkkoja sen jälkeen!

Vierailija
07.10.2021 |

Huomenna toka rokote. Olen nuori nainen. Vähän huolestuttaa :( Ajattelin huomenna kysäistä asiasta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläkin rokote tais vaikuttaa menkkoihin, mutta itse olen vain tyytyväinen omien menkkojen muutokseen. Ennen menkat olivat niin runsaat, että imukykyisin tamponi alkoi falskata kahdessa tunnissa. Lisäksi menkat kesti- 5-7 päivää. Nykyisin yhtä tamponia voi pitää sen 8 tuntia ja se ei ole edes vielä silloin täysi. Olen alkanut käyttää jopa vähemmän imukykyisiä tamponeja. Lisäksi menkat kestää vain 3 päivää! Ennen olin myös menkkojen jälkeen todella väsynyt, vissiin runsaan vuodon vuoksi, mutta nyt olen ollut paljon pirteämpi.  Toivottavasti jatkuu näin. Toki nämä muutokset voi johtua myös iästä, olen jo reilusti yli 30.

Vierailija
22/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et varmaa pystyy tekkee lapsia enää

Onneksi!   Tämä sama täällä mesoaa jatkuvasti.   Aivan seko.  Aina kakkosrokote "huomena".

Jos nainen ei ymmärrä mennä lääkäriin, kun menkat loppuvat kuukausia sitten, ei ole todellakaan soveltuva ottamaan vastuuta lapsesta.    Häntä ovat lukemattomat ihmiset kehottaneet menemään lääkäriin.

Yleensä jo kotona on opetettu, että menkkoja tulee seurata ja loppumiseen reagoida.  Esim jos tuo on raskaana, äitiyspakkaustakin varten pitäisi mennä ajoissa terveydenhuollon pakeille.  Ja ihan muutenkin, voi olla esim syöpää tms.

Tässä tapauksessa en tosin usko raskauteen, koska kuten moni on jo todennut, miehillä ei ole menkkoja eikä raskauksiakaan.     Kyse on vain rokotevastaisen/kulkutautimyönteisen vähäjärkisen aloituksesta, johon nyt somessa kehottaa samaan laumaan kuuluvia typeryyksiä vastaamaan ja levittämään salaliittoteorioitaan ja jakamaan valheita.    Odota hetki, ja kohta toinen hullu postaa vakivalheitaan aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kaikki haittavaikutukset, on WHO:n alainen instituutti.

http://vigiaccess.org/

Fimea on myös tiedottanut saamistaan haittailmoituksista tänään, löytyy mv-lehdestä artikkeli.

Vierailija
24/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rokotetta ei riitä immunitteettiin. Rokote on uusittava noin 2 kuukauden välein:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halyttavaa-tietoa-pfizerin-koronaro…

Uutta tietoa Pfizerin koronarokotteesta: Rokotettujen vasta-aineet laskevat jopa kahdessa kuukaudessa

Tuoreen tutkimuksen mukaan Pfizer BionTechin koronarokotteen aikaansaama vasta-aineiden määrä laskee merkittävästi vain kuukausien kuluttua rokottamisesta. Israelissa ja Qatarissa tehdystä tutkimuksesta uutisoi muun muassa CNN.

Tutkimuksen mukaan vasta-aineiden laskua oli havaittavissa vain kahden kuukauden kuluttua rokottamisesta.

Pfizerin ja BionTechin BNT162b2 -rokotteen kohdalla puhutaan nopeasta ja merkittävästä vasta-aineiden tason laskusta vain kuukausien kuluessa rokottamisesta, jolloin suojateho laskee noin 20 prosenttiin.

Tutkijoiden mukaan myös molemmat rokoteannokset saaneiden henkilöiden tulee noudattaa varotoimia tiukasti.

Israel on ryhtynyt antamaan väestölleen rokotteen kolmansia annoksia ja laskee henkilöt täysin rokotetuiksi vasta kolmannen annoksen jälkeen. Huolimatta korkeasta rokotekattavuudesta, vakavien koronavirusinfektioiden määrä on kasvanut Israelissa.

Niin jos ei sairasta koronaa välissä. Rokotteen pitäisi suojata sairaalaan vievältä versiolta, joten sille voi ihan hyvin altistua ja saada suojan

Vierailija
25/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei saa rokotteesta kuukautisia.

Vierailija
26/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut rokotetta kun en kuulu riskiryhmään ja nythän pandemia on jo ohi. Muutenkin vältän kaikkia turhia lääkkeitä. Tuntuu kummalle että vielä rokotetaan, varsinkin kun sen tehosta ei ole näyttöä eikä enää tarvetta. Seuraan kiinnostuneena saako ihmiset vakavia oireita rokotteesta.

Vierailija
27/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut kaksi rokotetta ja on edelleen kuukautiset. Olen 56.

Oletteko te vuotohäiriövinkujat jotenkin vajaita? Kuukautisten poisjäänti voi johtua monesta asiasta, joista yksi on raskaus, toinen stressi, kolmas elämänmuutos, neljäs painonvaihtelu jne.

Ei ihminen ole mikään kellokoneisto, vaikka jotkut teistä syke-, askel- ja kuukautishönötietokoneinenne niin luulette.

Näistä kuukautishäiriöistä on kirjoitettu paljon, myös valtamediassa on ollut jotain juttua. Ei se mikään keksitty oire ole.

Vierailija
28/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menet nyt toisen ottamaan, haluatko jonkin uuden vaivan????

Vierailija
29/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ekan rokotteen heinäkuus ja sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt vaikka on aina olleet säännölliset.

Unohtuiko pillerit?   Olitko niin iloinen terveysturvallisuutesi lisääntymisestä, että selibaatin lopettaessasi unohdit ehkäisyn?   Kuuma kesä tekee tepposia, jos mieli on vapaa.

Vierailija
30/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan rokotteen 3 viikkoa sitten ja menkat tuli normaalisti. 

Vierailija
31/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erterte kirjoitti:

Miksi ihmeessä menet nyt toisen ottamaan, haluatko jonkin uuden vaivan????

Ei tietenkään siksi, vaan ihan juuri siksi, ettei tule sitä COVID-19:ää, long-Covidia tai turhaa kuolemaa.

Vierailija
32/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut kaksi rokotetta ja on edelleen kuukautiset. Olen 56.

Oletteko te vuotohäiriövinkujat jotenkin vajaita? Kuukautisten poisjäänti voi johtua monesta asiasta, joista yksi on raskaus, toinen stressi, kolmas elämänmuutos, neljäs painonvaihtelu jne.

Ei ihminen ole mikään kellokoneisto, vaikka jotkut teistä syke-, askel- ja kuukautishönötietokoneinenne niin luulette.

Näistä kuukautishäiriöistä on kirjoitettu paljon, myös valtamediassa on ollut jotain juttua. Ei se mikään keksitty oire ole.

Kyllä se on ihan keksitty juttu aloittajalla.  Hän keksii sen noin viikon välein.  Ja tällä miesaloittajalla ei ainoa ongelma näytä olevan hänen puuttuvat menkansa, vaan vallan muu.

Vierailija
33/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat jäi itsellä kanssa pois 1. rokotteen jälkeen. Avun toi hermoratahieroja joka totesi hormonitoimintani olevan jumissa. Menkat alkoi 3 päivää hieronnan jälkeen.

Vierailija
34/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain heinäkuussa rokotteen. Menkat jäi elokuussa tulematta, syyskuussa ne kesti päivän saas nähdä mitä tässä kuussa on tiedossa 😅 viime pe oli toinen rokote ja mainitsin asiasta, ne rokottaja akat sano, että johtus stressistä. Enkä edes mielestäni ole stressaantunut 🤷‍♀️

Voisiko olla niin, että pistos ei ole mennyt lihakseen, vaan verenkiertoon, koska muutenhan ei pitäisi olla vaikutuksia kohdun limakalvossa, vaan pelkästään pistoskohdassa lihaksessa?

Vierailija
35/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ekan rokotteen heinäkuus ja sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt vaikka on aina olleet säännölliset.

Unohtuiko pillerit?   Olitko niin iloinen terveysturvallisuutesi lisääntymisestä, että selibaatin lopettaessasi unohdit ehkäisyn?   Kuuma kesä tekee tepposia, jos mieli on vapaa.

Säälittävä provoiluyritys. Kuukautishäiriöt on raportoitu sivuvaikutus koronarokotteesta, joten miksi vähättelet hänen kokemuksiaan?

Vierailija
36/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tokan rokotteen kesäkuun lopulla ja sen jälkeen oli menkat vasta syyskuun puolivälissä. Tosin, saattaa kyse olla myös alkamassa olevista vaihdevuosista, olen 42-vuotias. Myös runsas ylipaino voi tehdä kuukautisista epäsäännölliset, vaikka mulla ei sitä ongelmaa aikaisemmin olekaan ollut. Veikkaan siis koronarokotetta tai vaihdevuosia.

Vierailija
37/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut seksiä moneen vuoteen. Seksi ei kiinnosta pätkääkään. Lapsen tein ja siihen se jöi.

Vierailija
38/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotetta kun en kuulu riskiryhmään ja nythän pandemia on jo ohi. Muutenkin vältän kaikkia turhia lääkkeitä. Tuntuu kummalle että vielä rokotetaan, varsinkin kun sen tehosta ei ole näyttöä eikä enää tarvetta. Seuraan kiinnostuneena saako ihmiset vakavia oireita rokotteesta.

Ei se pandemia ohi ole. Mistä sä sellaista oot päätellyt? Siitä kun rajoituksia on vähennetty? Jestas näitä ihmisiä, joilla ÄO on jotain 50.

Vierailija
39/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain heinäkuussa rokotteen. Menkat jäi elokuussa tulematta, syyskuussa ne kesti päivän saas nähdä mitä tässä kuussa on tiedossa 😅 viime pe oli toinen rokote ja mainitsin asiasta, ne rokottaja akat sano, että johtus stressistä. Enkä edes mielestäni ole stressaantunut 🤷‍♀️

Jooh, mäkin soitin terveysasemalle ja sanottiin että normaalia nuorilla naisilla. Kaksi raskaustestiä tehty myös. Noh kai tässä sitten odotellaan vielä 😁💪🏼 Kiitos vastauksesta. ”Kiva” kuulla etten ole ainoa! Ap

Vierailija
40/41 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…-

Sukupuolielimet ja rinnat 132, 102 Runsaat kuukautiset 19, 14 Kivuliaat kuukautiset 13, 11 Kuukautishäiriö 13, 11 Epäsäännölliset kuukautiset 11, 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän