Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poliisille nettivinkkaus

Vierailija
02.12.2014 |

siis nyt oikeasti! jos joku hädässään avautuu av.lle juuri siitä syystä, ettei mitään pahaa tapahtuisi. ystävälliset ihmiset etsivät paikan mistä ap voi apua hakea, antavat hyviä neuvoja ja tilanne saadaan rauhoittumaan.

kysynkin nyt, minkälainen ihminen siinäkohtaa tekee ap.sta poliisille nettivinkkauksen? laittaa oikein linkin ketjuun missä poliisi kiittää vinkistä. minkälainen ihminen toimii näin?

sori, että kyselen tyhmiä mutta jäi raivostuttamaan. meni yöunet!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:42"]

siis nyt oikeasti! jos joku hädässään avautuu av.lle juuri siitä syystä, ettei mitään pahaa tapahtuisi. ystävälliset ihmiset etsivät paikan mistä ap voi apua hakea, antavat hyviä neuvoja ja tilanne saadaan rauhoittumaan. kysynkin nyt, minkälainen ihminen siinäkohtaa tekee ap.sta poliisille nettivinkkauksen? laittaa oikein linkin ketjuun missä poliisi kiittää vinkistä. minkälainen ihminen toimii näin? sori, että kyselen tyhmiä mutta jäi raivostuttamaan. meni yöunet!

[/quote]

Mistäs rikollisesta sut nyt vinkattiin?

Vierailija
2/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja selvennykseksi, en siis ole kyseisen ketjun ap.
ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:42"]

siis nyt oikeasti! jos joku hädässään avautuu av.lle juuri siitä syystä, ettei mitään pahaa tapahtuisi. ystävälliset ihmiset etsivät paikan mistä ap voi apua hakea, antavat hyviä neuvoja ja tilanne saadaan rauhoittumaan. kysynkin nyt, minkälainen ihminen siinäkohtaa tekee ap.sta poliisille nettivinkkauksen? laittaa oikein linkin ketjuun missä poliisi kiittää vinkistä. minkälainen ihminen toimii näin? sori, että kyselen tyhmiä mutta jäi raivostuttamaan. meni yöunet!

[/quote]

Mistäs rikollisesta sut nyt vinkattiin?
[/quote] niin mua siis ei ole vinkattu. kyseisen ketjun ap ei tehnyt mitään rikollista.

Vierailija
4/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuka vinkattiin ja mistä ketjusta? tuosta ei nyt oikein saa kiinni.

Vierailija
5/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan POLIISI käynyt kiittämässä jossain ketjussa vinkistä? Ei nyt kuule kannata uskoa mitä vaan. Kenen äiti olet?

Vierailija
6/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:49"]Siis ihan POLIISI käynyt kiittämässä jossain ketjussa vinkistä? Ei nyt kuule kannata uskoa mitä vaan. Kenen äiti olet?
[/quote] en viitsi ketjua alkaa paljastamaan, koska asia ei liity minuun yhtään mitenkään. kysymys siis oli, millainen ihminen tekee kertomassani tilanteessa poliisille nettivinkkauksen ?
ap.

Vierailija
7/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku linkkasi av-keskustelun poliisin nettivinkkiin. Keskustelussa ap sanoi olleensa niin väsynyt jatkuvasta vauvan itkusta että mieleen oli tullut ajatus heittää lapsi seinään. Mielestäni tälläiset ajatukset normaalia valvottavassa pikkuvauva arjessa. Muistan kyllä epätoivin ja riittämättönyyden tunteet tuosta ajasta itsekkin.

Vierailija
8/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:48"]

vaan kuka vinkattiin ja mistä ketjusta? tuosta ei nyt oikein saa kiinni.

[/quote] Tuo jossa äiti sanoi että paiskaa vauvan kohta seinään. Ap itse ei ollut tosin moksiskaan, oli vain kiitollinen avusta. Itse olen sitä mieltä että mielummin pelaa varman päälle eikä tästä varmastikaan äidille jälkiseuraamuksia tule. Ja selvyydeksi, minä en sitä vinkkiä laittanut jos joku niin luulee.

Vierailija
9/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollasessa tilanteessa ymmärrän toki. Mutta en jokasen kännisen pirjon ja pertin syysmasennukseen pyytäisi poliisin apua... Jos se msennus liittyy vain heidän omiin elämiinsä, ei toisten turvallisuuteen. 

Vierailija
10/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihmettelen sitä vinkkausta siksi, että ap ei selvästikään halunnut pahaa vauvalleen. oli jopa oikeasti ihmeissään, kun sai neuvoja pistää vauva pinnasänkyyn ja mennä muutamaksi minuutiksi ulos. ap ihmeissään kysyi, voiko hän oikeasti tehdä niin. vaikka ap sanoikin aloitteessa heittävänsä vauvan päin seinää, ei hän selvästikään sitä tarkoittanut ja aloitteen lopussa sanoi tappavansa itsensä.
ap.