Valtiovalta ja media haluavat viestittää, lukekaa rivien välistä! Älä mene sairaalaan jos sairastut.
Jos sairastut koronaan eikä sinulla ole rokotetta, älä mene sairaalaan kuormittamaan potilaspaikkoja ja viemään resursseja. Millään muulla tavalla tätä median rummutusta ei voi ymmärtää. Eli jos sairastut koronaan, pysy kotona!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpäsairaan läheisenä arvaatte mitä ajattelen rokottamattomista.
En arvaa, sillä ei kiinnosta tippaakaan.
Minuakaan rokotettuna ei kiinnosta pätkääkään sairastutanko rokottamattoman.
Ei ole vakuutusta, eikä sellaista palkkaa, jolla olisi varaa mennä yksityiselle, joten en mene sairaalaan. Julkisella saa pitkän jonotuksen ja pompottelun jälkeen vain buranaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vakuutusta, eikä sellaista palkkaa, jolla olisi varaa mennä yksityiselle, joten en mene sairaalaan. Julkisella saa pitkän jonotuksen ja pompottelun jälkeen vain buranaa.
Ethän sinä rokottamattomana flunssaan muuta tarvitsekaan. Pysy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ihan riippumatta siitä, onko rokotusta vai ei, julkinen terveydenhuolto on täysin turha. Lääkärit kirjoittavat buranareseptejä ja hoitajat eivät tee muuta kuin valittavat.
Vähän nauratti paikallisen terveyskeskuksen ovessa printattu lappu "Tulethan vain terveenä" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Minäminäminäminä.
Minäminäminä haluan sata rokotetta suojatakseni itseäni. Rokote ei kuitenkaan ole täydellinen joten jokaisen muun on otettava sata rokotetta suojellakseni minua, riippumatta siitä ettei rokotetta ole kunnolla testattu. Minäminäminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne sairaalaan hakeutuu ihmisiä, jotka aivan hyvin pärjäisivät kotonaan. Median pelottelun takia ihmisten kynnys hakeutua hoitoon on laskenut paljon. Ennen rajukin influenssa podettiin kiltisti kotona, mutta nyt vähäinenkin epämukavuus kurkussa tai keuhkoissa ajaa ihmiset hulluiksi.
Joo, just näin. Suomessahan pääsee sairaalaan sen kun kävelee ovesta sisään......
Meilläpäin, jos kävelee suoraan sisään, käsketään takaisin kotiin varaamaan aika puhelimella ja puhelimeen ei kukaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne sairaalaan hakeutuu ihmisiä, jotka aivan hyvin pärjäisivät kotonaan. Median pelottelun takia ihmisten kynnys hakeutua hoitoon on laskenut paljon. Ennen rajukin influenssa podettiin kiltisti kotona, mutta nyt vähäinenkin epämukavuus kurkussa tai keuhkoissa ajaa ihmiset hulluiksi.
Joo, just näin. Suomessahan pääsee sairaalaan sen kun kävelee ovesta sisään......
Sairasta ei saa jättää hoitamatta, eikä ihmistä ei voida lähettää kotiin, jos hän kokee, ettei pärjää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Minäminäminäminä.
Sinä tekopyhä olet kuormittanut minua enemmän terveydenhuoltoa korona-aikana käymällä rokotuksissa ja testeissä.
Jää vain makaamaan sairaalan eteen kunnes taju lähtee. Sitten niiden on pakko ottaa hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan rokotettuna ei kiinnosta pätkääkään sairastutanko rokottamattoman.
Minua rokottamattomana ei kiinnosta pätkääkään sairastutanko rokotetun.
Niin sen pitäisi ollakin. Vapaamatkustajat saavat maksaa itse hoitonsa.
Yksityisellä.
XD Yks tosihurja futisfaija on nyt teholla. Oikein kunnon antivaxceri. Yritti minuakin estää ottamasta rokotetta.
Buhahaaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kutsua tullut edes rokotukseen.
Eikä tule
Nää rokotevastaiset Darwin Awards - foliopäät saisivat jäädä ilman hoitoa tai saisivat maksaa sen omasta pussista. Päivä teholla hengityskoneessa maksaa noin 10 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Nää rokotevastaiset Darwin Awards - foliopäät saisivat jäädä ilman hoitoa tai saisivat maksaa sen omasta pussista. Päivä teholla hengityskoneessa maksaa noin 10 000 €.
Tasapuolisuuden vuoksi voisimme siirtyä amerikan malliin, missä ihmiset maksavat oman hoitonsa elintapojensa mukaan. Ylipainoiset, tupakoitsijat ja paljon istuma työtä tekevät voivat maksaa itse omat hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Ap viittaa ilmeisesti teho-osastoihin. Niille mahtuu koko Suomessa enää 17 koronapotilasta kunnes joudutaan jättämään loput potilaista hoitamatta. Eiköhän karsinta tehdä huonokuntoisimmista koronapotilaista, sillä esim onnettomuuksiin tai leikkauksiin joutuneet pitää kuitenkin hoitaa. Niitä mahtuu teholle kolminverroin koronapotilaisiin verrattuna, kun yksi koronainen vie kolme kertaa niin pitkän hoitoajan teholla kuin tavallinen tehohoitopotilas.
Tämä. Ette edes ymmärtää, kuinka lähellä tätä ollaan. Ensin voidaan perua suunniteltuja leikkauksia, ja sen jälkeen voidaan laittaa lappu luukulle. Ikävää, kun tulee turhia kuolonuhreja.
Kiitos , viesti mennyt perille , jään kotiin kuolemaan . Tähän asti olen noudattanut suosituksia ja välttelyt kaikkea turhaa , ruokakaupassa vain käynyt . Olen hirveä surkimus ja epäonnistunut ihmisenä , kiitos että sanotte sen selvästi . Olen turha ja epäkelpo olio .