Muita Hakekaa kätilö -faneja?
Hei, olen taas aivan ihastunut Hakekaa kätilö -sarjaan joka kuvaa nunnien ja kätilöiden elämää 50 ja 60-lukujen Lontoossa. Olen lukenut myös kirjat.
Sarja on ihanan lämminhenkinen, jännittävä ja liikuttava. Onko muita faneja paikalla? :)
Toivoisin että Areenaan tulisi vanhoja kausia, ensimmäiset kaudet on näkemättä!
Sarja tulee TV1 kello 19:00 perjantaisin ja Yle Areenasta löytyy 10. kausi.
Kommentit (26)
Olen suuri fani. Ekat kaudet, aidosti tositapahtumiin perustuvat, olivat parhaat. Mutta nykyisetkin kelpaavat. Sarjan innostamana olen kierrellyt East Endissä ja mm. Museum of Docklandsissa. Seutu on tietty aivan erilainen nykyään.
Jossain kohtaa ekat jaksot olivat Netflixissä?
Kausi 11 katsottu. Maailman paras sarja! Kirjat vielä lukematta.
Olisi ihanaa jos neuvolan terveydenhoitajat ja kätilöt sairaalassa olisi yhtä sydämellisiä äitejä kohtaan täällä Suomessa kuin Kätilöt-sarjassa. Olen kohdannut paljon töykeyttä näiltä ammattikunnilta. Sen takia ihailen tätä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos neuvolan terveydenhoitajat ja kätilöt sairaalassa olisi yhtä sydämellisiä äitejä kohtaan täällä Suomessa kuin Kätilöt-sarjassa. Olen kohdannut paljon töykeyttä näiltä ammattikunnilta. Sen takia ihailen tätä sarjaa.
Niinpä. Ehkä töykeät jotenkin luulevat, että se on jostain ja heiltä pois, jos on ystävällinen. Ei nähdä että ystävällisyys ja empaattisuus päinvastoin lisää hyvinvointia yhteisössä.
Ot: Olen ison yläkoulun opettaja ja olen tietoisesti ryhtynyt aina tervehtimään ja juttelemaan niillekin oppilaille, joita en opeta. Tuntuu, että töihin on mukavampi mennä ja ajan kuluessa nuoretkin odottavat tervehtimistä ja kuulumisten vaihtoa. Hyvä lisää hyvää.
Täällä yksi jos ei fani, niin tykkään valtavasti sarjasta.
Nyt on menossa viimeinen osa, viimeisestä tuotantokaudesta.
Sarja kiehtoo jo senkin vuoksi, että olen itse syntynyt 1963.
Häivähdys sen ajan maailmasta.