Miksi amismuijat
antavat niin helposti? Etsivätkö he kaikki elättiä? M30
Kommentit (10)
Luultavasti, riippuen toki iästäsi. N28 KTM
Yleensä amismuijat antavat helposti tyhmille miehille. Akateemiset taas antavat fiksuille heti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:01"]Yleensä amismuijat antavat helposti tyhmille miehille. Akateemiset taas antavat fiksuille heti.
[/quote]
Akateemiset pihtailevat, ainakin minun ikäiseni. Lisään vielä, että itse en ole amis ja olen yliopistossa. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:01"]Yleensä amismuijat antavat helposti tyhmille miehille. Akateemiset taas antavat fiksuille heti.
[/quote]
Akateemiset pihtailevat, ainakin minun ikäiseni. Lisään vielä, että itse en ole amis ja olen yliopistossa. Ap
[/quote]
Ja juu olen laiskuri vetelehtijä. Tässäkö syy? Ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:01"]Yleensä amismuijat antavat helposti tyhmille miehille. Akateemiset taas antavat fiksuille heti.
[/quote]
[/quote]
Ja juu olen laiskuri vetelehtijä. Tässäkö syy? Ap
[/quote]
Luultavasti. N28 KTM
Älä ap roiku siellä amiksen nurkilla jos ei kelpaa.
Minä en anna helposti enkä etsi elättiä koska tienaan 30-40 euroa tunnissa :D Eli lopeta jo. T. Amis
Samalla tavalla se duunarivosu ja akateeminen akka uikuttaa, kun sopivasti kielellä kutittelee. Otos noin 40 yksilöä, kumpaakin lajia sopivasti jotta voi muodostaa empiiriseen kokemukseen pohjautuvan mielipiteen.
Kyllä. Next question.