Hei! Voitko lähettää joulukostin tai pienen paketin yksinäiselle miehelle
Olen kolmekymppinen, ihan mukava mies. Mutta joulu on yksinäistä aikaa : (
Sisarellani ja veljelläni on puolisot ja lapset- niiden kanssa omat jutut. Isäni on iäkäs ja äitini sairas. Kavereitakaan ei ole paljoa, muutama facebookissa. Muutama vuosi sitten sain vielä kummeilta jotakin, mutta nykyään eivät he laita mitään..
Lähettäisitkö kortin minulle tai vaikka villasukat ja karkkirasian?? Ei seksiä tms. Annan postiosoitteeni emailissa: yksin.82@gmail.com
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:12"]
Ookkossie nyt katteellinen niille veljen mukuloille?!
[/quote]
No mielestäni oli toi yks kommentti vähän siihen sävyyn rivienvälistä.. :/, meni vähän maku tähän juttuun.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:16"]Ap, mitä jos hankkisit poste restante -osoitteen ja jakaisit sen täällä?
[/quote]
Sen muuten saa nykyään vain oikealla nimellä, nimimerkit ei käy.
No onpa tosi "sympaattista" jos ei edes jouluksi mene niitä vanhoja ja sairaita vanhempiaan ilahduttamaan :(
Vaikuttaa äärimmäisen itsekeskeiseltä tapaukselta.
En tiedä, tuskin ihan kateutta on.. En silti itselleni haluaisi sellaista tavarapaljoutta. Vaikka omassa lapsuudessani en saanut leluja, ehkä jonkun palapelin taisin saada parikertaa, sitten yleensä oli kerrasto- ja sukkapuolta ja vähän karkkia.. Pari hyvää lahjaa olisi riittämiin =)
En laita kännynumeroa, ku sitten tulee tuntemattomista numeroista läähätystä yms. Minulle uskaltaa laittaa emailia, en ole häiriöksi.. Kiitos! ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:52"]
Muutama vuosi sitten sain vielä kummeilta jotakin, mutta nykyään eivät he laita mitään..
[/quote]
Oletko itse muistanut kummejasi, miten?
Jos et, olisiko siinä syyn siihen, etteivät enää lähetä rahaa ja paketteja aikamiespojalle.
Niinköhän se on se sama pillua vonkaava Seinäjoen plösö?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:23"]
En tiedä, tuskin ihan kateutta on.. En silti itselleni haluaisi sellaista tavarapaljoutta. Vaikka omassa lapsuudessani en saanut leluja, ehkä jonkun palapelin taisin saada parikertaa, sitten yleensä oli kerrasto- ja sukkapuolta ja vähän karkkia.. Pari hyvää lahjaa olisi riittämiin =)
En laita kännynumeroa, ku sitten tulee tuntemattomista numeroista läähätystä yms. Minulle uskaltaa laittaa emailia, en ole häiriöksi.. Kiitos! ap
[/quote]
Tuossa iässä ihminen yleensä jo nauttii enemmän lahjan antamisesta kuin lahjan saamisesta.
Kysy vaikka seurakunnasta, olisiko joitan köyhiä lapsiperheitä joille voisit ostaa joulupaketit ja seurakunta toimittaisi ne perille.
Oletko hylännyt vanhat ja sairaat vanhempasi?
Tietysti käyn isääni tapaamassa, mutta äitiäni en voi, koska on uusissa naimisissa, juopottelee ja käyttää lääkkeitä sekaisinsa. Niiden kanssa ei pysty keskustelemaan mitään jälkevää.
Pilluahan minä en ollut vailla! Minun aloitustani ei tarvitse pilata sillä. ap
Ja höpöhöpö tommoset rumuuspuheet, en usko, että ole ruma. Ulkonäkö on oikeasti todella paljon itsestä kiinni. Kuntosalille ja jos on muutama ylimääräinen euro laittaa niin personal trainerilta kuntoilu- ja ruokaohjelma, käyt parturissa säännöllisesti ja ostat siistit vaatteet pyydät vaikka myyjältä vähän vinkkejä, niin se on siinä. :) +hygienia
Mä kanssa kompaan hygienian puolesta. En vaan voinu mitään mun mielikuvitukselle! Anteeks ap, mut en mä taidakaan voida. Mieheltä jäi käyttämättä kyllä yksi pari kertaa käytetty Axen dödö...hitsi
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:27"]
[/quote]
Tuossa iässä ihminen yleensä jo nauttii enemmän lahjan antamisesta kuin lahjan saamisesta.
Kysy vaikka seurakunnasta, olisiko joitan köyhiä lapsiperheitä joille voisit ostaa joulupaketit ja seurakunta toimittaisi ne perille.
[/quote]
Tietysti annan lahjat veljen lapsille. Kummejakin muistin lahjoin vielä parina jouluna sen jälkeen, kun he lakkasivat muistamasta minua. Eikö joulu ole sellaista aikaa, että korttien/lahjan antaminen ja saaminen on tärkeää kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta? Vai mikä sen joulun sanoma sitten on? ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:27"]
[/quote]
[/quote]
Tietysti annan lahjat veljen lapsille. Kummejakin muistin lahjoin vielä parina jouluna sen jälkeen, kun he lakkasivat muistamasta minua. Eikö joulu ole sellaista aikaa, että korttien/lahjan antaminen ja saaminen on tärkeää kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta? Vai mikä sen joulun sanoma sitten on? ap
[/quote]
No sinulla se ainakin on mankuminen, en tiedä miten muilla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:30"]
Ja höpöhöpö tommoset rumuuspuheet, en usko, että ole ruma. Ulkonäkö on oikeasti todella paljon itsestä kiinni. Kuntosalille ja jos on muutama ylimääräinen euro laittaa niin personal trainerilta kuntoilu- ja ruokaohjelma, käyt parturissa säännöllisesti ja ostat siistit vaatteet pyydät vaikka myyjältä vähän vinkkejä, niin se on siinä. :) +hygienia
[/quote]
Hygienia asiat ovat kunnossa. Pesen itseni, siivoan asuntoni, käytän deorodanttia ja tukka on lyhyt siisti. Kiloja toki voisi olla pari vähemmän ja pituutta 175cm ylöspäin =) ap
Hei Ap, jos voisit antaa osoitteesi tässä niin takuulla laittasin jonkun paketin tulemaan. Hmm, mulla on nyt vaan sellanen sähköp os mitä en anna kellekään "sivullisille" mut mietin jos keksin jotain....
Joulun sanoma on Jeesuksen syntyminen. Kaikki muu hössötys on turhaa ja päälleliimattua!
Kannattaisiko todellakin ennemmin kerjätä sitä (sääli)pillua, kuin joululahjoja, iso mies? Katsohan, kun joulu on vain kerran vuodessa, mutta se nainen pilluineen voisi olla vuoden ympäri ja ostaisi sulle niitä lahjoja ens jouluna. :D