kouluinti ja menkat...
Huomena ois kouluinnit johon olen aikomassa osallistua,koska en halua numeroni tippuvan.Mutta munulla on menkat. Osaan kyllä käyttää tamponeja ,mutta en ole koskaa uinut sen kanssa. Joten pelottaa muutama asia.. 1.jos tamponi tuliis jotenkin täyteen (tiedän että on mahdotonta) nii voisiko vesi värjäytyä kohdaltani punaiseksi? onko se mahdollista xD? 2. Minua pelottaa että naru pullahtaa housusta ulkopuolelle.. 3. Pitääkö tamponi vaihtaa heti uuteen uinnin jälkeen? 4. Siellä on vain yksi wc suihkutilojen puolella...
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:38"]Sanot opettajalle, että sinulla on menkat etkä voi siksi uida. Opettaja järjestää korvaavaa tekemistä, käytännössä kai kävelylenkki. Ei se numero menkkojen takia putoa.
[/quote]ei kun olen päättänyt uida vaikka minulla on menkat. Ja kyllö se numero kuulema tippuu koska nuita "menkka" selityksiä on jo liikaa.
Sanot opettajalle, että sinulla on menkat etkä voi siksi uida. Opettaja järjestää korvaavaa tekemistä, käytännössä kai kävelylenkki. Ei se numero menkkojen takia putoa.