Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku tästä?

Vierailija
07.10.2021 |

Telialla on netissä tarjous, johon kuuluu 30 euron Lidlin lahjakortti ja se lähetetään 10.12. mennessä, jos eka lasku maksettu. Entä, jos ei voi aloittaa kuin vasta marraskuun alussa, koska nykyinen määräaikaiken liittymä päättyy vasta silloin? Silloin tod.näk. ei eka lasku ehdi tulla 10.12. mennessä. Eli saako Lidlin lahjakortin silti, vaikkakin myöhässä vai onko ensimmäisen laskun pakko tulla siihen mennessä lahjakortin saadakseen? Mistään ehdoista en löytänyt tähän tietoa.

Kommentit (22)

21/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten onnistuu peruminen? Pitääkö soittaa kalliiseen numeroon?

Jos haluaa irtisanoa liittymän / palvelun tai tehdä muutoksia tilauksille, niin se useimmiten onnistuu Minun Teliassa itsepalveluna, Minun Telian chatin kautta 24/7, Facebookin privassa, Twitterin privassa, puhelimessakin (mpm/pvm, myös jonotusajalta, eli liittymätyypistä riippuen n. 7 tai 9 senttiä per minuutti), Minun Telian viestikeskukseen viestin jättämällä, netin yhteydenottopyynnön lähettämällä...eli kyllä keinoja nykypäivänä puhelimen rinnalla on aika kiitettävästikin :) Tässä tuore juttu aiheeseen liittyen, kannattaa tsekata: https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Asiakaspalvelu-tavoitettavanasi-vuoro…;

Vierailija kirjoitti:

Chat kyllä löytyy, mutta miten sinne voi rekisteröityä, jos ei ole voimassa vielä liittymää Telialla?

Meidän sivuilla on myös chat, joka neuvoo ihan kaikkia asiakkuudesta riippumatta. Se löytyy sivun oikeasta reunasta, ja joskus se saattaa pompsahtaa esiin kysymään tarvitsetko apua. 

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan lahjakortti on voimassa ja onko käytettävä kerralla?

Lidlin lahjakortit on voimassa 36 kuukautta eikä niitä tarvitse käyttää kerralla. 

Vierailija kirjoitti:

Entä 3kk:n cmore, joka myös kuuluu liittymäään? Voiko katsoa ainoastaan tuon ilmaisen kauden ja irtisanoa niin, että loppuu siihen eikä tule maksuja?

C Moren etu ei sido mitenkään, sen tilauksen voi siis koska vain halutessaan päättää :) 

// Tanja

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
22/22 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaPartio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten onnistuu peruminen? Pitääkö soittaa kalliiseen numeroon?

Jos haluaa irtisanoa liittymän / palvelun tai tehdä muutoksia tilauksille, niin se useimmiten onnistuu Minun Teliassa itsepalveluna, Minun Telian chatin kautta 24/7, Facebookin privassa, Twitterin privassa, puhelimessakin (mpm/pvm, myös jonotusajalta, eli liittymätyypistä riippuen n. 7 tai 9 senttiä per minuutti), Minun Telian viestikeskukseen viestin jättämällä, netin yhteydenottopyynnön lähettämällä...eli kyllä keinoja nykypäivänä puhelimen rinnalla on aika kiitettävästikin :) Tässä tuore juttu aiheeseen liittyen, kannattaa tsekata: https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Asiakaspalvelu-tavoitettavanasi-vuoro…;

Vierailija kirjoitti:

Chat kyllä löytyy, mutta miten sinne voi rekisteröityä, jos ei ole voimassa vielä liittymää Telialla?

Meidän sivuilla on myös chat, joka neuvoo ihan kaikkia asiakkuudesta riippumatta. Se löytyy sivun oikeasta reunasta, ja joskus se saattaa pompsahtaa esiin kysymään tarvitsetko apua. 

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan lahjakortti on voimassa ja onko käytettävä kerralla?

Lidlin lahjakortit on voimassa 36 kuukautta eikä niitä tarvitse käyttää kerralla. 

Vierailija kirjoitti:

Entä 3kk:n cmore, joka myös kuuluu liittymäään? Voiko katsoa ainoastaan tuon ilmaisen kauden ja irtisanoa niin, että loppuu siihen eikä tule maksuja?

C Moren etu ei sido mitenkään, sen tilauksen voi siis koska vain halutessaan päättää :) 

// Tanja

Entä jos haluaa perua Telian liittymän 14 päivän puitteissa? Katkeeako Cmorekin silloin välittömästi, ettei jää roikkumaan erillisenä tuotteena ja siitä menisi maksua, koska ei olisikaan enää Telian asiakas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla