Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehenä entinen koulukiusaaja, elämä työpaikalla helvettiä

Vierailija
04.09.2006 |

mulla oli hyvä, haastava työpaikka ja ihan mukava työyhteistö joka on ottanut mut hyvin vastaan " siitä huolimatta" että olen luonteeltani aika ujo ja hiljainen, en kuitenkaan mikään hankala syrjäänvetäytyjä. Kaikki oli ok siihen saakka kunnes esimies vaihtui ja kappas, sain pomokseni entisen koulukiusaajani, tyypin joka oli todella paha suustaan vielä lukioaikanakin eikä kaihtanut keinoja heikompien sortamisessa. Vaikka lukioajoista on hänen kohdallaan jo 10 vuotta ja olemme molemmat korkeasti koulutettuja, niin tunnistan tästä ihmisestä kaikki tutut vanhat piirteet. Hän esimerkiksi toistuvasti hymähtelee jutuilleni ivallinen puolihymy naamallaan ja minua neuvoessaan hän käyttää alentavia sanoja kuten " kultapieni" . Puhuin hänen kanssaan kerran suoraan asiasta ja sanoin että olemme nyt jo aikuisia, koulutettuja ihmisiä molemmat, käyttäydytään sen mukaisesti. Hän pyysi anteeksi ja kommentoi heti perään: " suoraan sanottuna en ois uskonut sun pääsevän elämässä noinkaan pitkälle" . Työpaikan vaihto edessä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne ei muutu, sitten porukalla juttelemaan siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan