Vähän aikaa sitten luin täältä, että joku äiti oli löytänyt poikansa huoneessa kusipullon
Olin onnellinen, että meillä on peliajat ja pelaamisessa ei ole ongelmia, mutta arvatkaapas mikä löytyi pojan työpöydän alta.. Onko tämä tosiaan näin yleistä. Mua ihan oikeasti huolestuttaa jos tilanne on tuo, että vessaan ei malteta mennä. Ehkä se pelaaminen ei olekaan niin hallinnassa kuin luulin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kohta mennään täälläkin Kiinan malliin. Eli ongelmapelaajat laitetaan leirille opettelemaan normaalia elämää, ilman nettiä.
Mentäisikin? on nauretava kun kasvataja valitta pissa pullosta teinin tai nuoren huonessa. Kun teini/nuori on peli riipuvainen.Itse kasvattaja salinnut sen.Katsoisi vaan itseään peiliin!
Josko se pissapullo on edelliseltä yöltä. Helpompi kuin lähteä kolistelemaan pimeässä kodissa ja vetelemään vessaa.
Uskotteko te AIVAN KAIKEN mitä netissä on kirjoitettu?
Minulla voisi olla teille myytävänä todella hyvä vanha käytöstä poistunut silta Brooklynissä?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te AIVAN KAIKEN mitä netissä on kirjoitettu?
Minulla voisi olla teille myytävänä todella hyvä vanha käytöstä poistunut silta Brooklynissä?
Mistäköhän materiaalista tuo silta mahtaa olla ja onko helposti siirrettävissä?
Eka ajatus oli, että voi v***u tätä nykynuorisoa mutta mutta...
Itsehän kun olin jotain 16 muutettiin äidin kanssa sen uuden miehen luo rintamamiestaloon. Sain yläkerrasta oman huoneen ja sinne vedettiin INTERNET!! (kova juttu silloin 2003) Se kesäloma meni sitten pelatessa, chatatessa ja aikuisviihdettä katsoessa. Isäntä kerran huomautti että herää portaiden narinaan yöllä kun kävin limsan takia monta kertaa yöllä vessassa. Muistan, että muutaman kerran sitten lorotin pulloon. Siitä en jääny "kiinni", mut äiti varmaan siivotessa tajus mitä siellä puuhasin. Talouspapereita roskis täynnä ja joskus meni paperista ohi niin niitä jälkiä oli siellä täällä. Hävettää nyt vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta mennään täälläkin Kiinan malliin. Eli ongelmapelaajat laitetaan leirille opettelemaan normaalia elämää, ilman nettiä.
Mentäisikin? on nauretava kun kasvataja valitta pissa pullosta teinin tai nuoren huonessa. Kun teini/nuori on peli riipuvainen.Itse kasvattaja salinnut sen.Katsoisi vaan itseään peiliin!
Mitä tässä yritettiin sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Overwatch pelaajana sanon vain tän
Rankatuissa matseissa lentää ulos 30 sek sisään jos et koske hiireen tai näppikseen, etkä koskaan tiedä millon seuraava matsi alkaa. Ja poissaolo pilaa muiden matsin tai keskeyttää koko erän. Ja siitä rankaistaan.
Voi helkkari, SE ON VAAN PELI! Mitä sitten vaikka lennät ulos?! Kannattaa hankkia muutakin elämää kun joku peli jos vessakäynnitkin on siitä kiinni...
Ihmettelin mikä on kusipallo. Mutta siinä lukikin kusipullo.
Kusen itsekin pulloon jos on peli kesken (league of legends) ja tulee akuutti hätä :D
Olen M23 väitän että on normaalia, ei merkki ongelmasta
Niin...nyt ei ollut kyse ulostamisesta ja ulosteen käsittelemisestä. Virtsassa aika vähän normaalisti bakteereita.