Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän aikaa sitten luin täältä, että joku äiti oli löytänyt poikansa huoneessa kusipullon

Vierailija
07.10.2021 |

Olin onnellinen, että meillä on peliajat ja pelaamisessa ei ole ongelmia, mutta arvatkaapas mikä löytyi pojan työpöydän alta.. Onko tämä tosiaan näin yleistä. Mua ihan oikeasti huolestuttaa jos tilanne on tuo, että vessaan ei malteta mennä. Ehkä se pelaaminen ei olekaan niin hallinnassa kuin luulin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ota puheeksi. Miten koulussa menee ja näkeekö kavereita?

Vierailija
2/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelaamista varten, vaan siksi, että sitä voi käyttää, kun joutuu huumetestiin. Ettei tarvitse omaa pissiä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Aiheuttaako ne pelit jotain päävammoja?

Vierailija
4/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi täytyy nyt ottaa. Seiskaa tulee niinkuin aina, eli ei ole mitään notkahdusta arvosanoissa kuitenkaan. Kavereita näkee melko vähän, silloin tällöin kuitenkin. Enimmäkseen pelaa, mutta puhuu joidenkin kanssa pelatessa, ettei ihan ole vailla sosiaalisia kontakteja. AP

Vierailija
5/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelaamista varten, vaan siksi, että sitä voi käyttää, kun joutuu huumetestiin. Ettei tarvitse omaa pissiä käyttää.

Tähän en usko oman 13-vuotiaan kohdalla. Onneksi. AP

Vierailija
6/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään täälläkin Kiinan malliin. Eli ongelmapelaajat laitetaan leirille opettelemaan normaalia elämää, ilman nettiä.

Vierailija
7/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi täytyy nyt ottaa. Seiskaa tulee niinkuin aina, eli ei ole mitään notkahdusta arvosanoissa kuitenkaan. Kavereita näkee melko vähän, silloin tällöin kuitenkin. Enimmäkseen pelaa, mutta puhuu joidenkin kanssa pelatessa, ettei ihan ole vailla sosiaalisia kontakteja. AP

Ihan normaalilta kuulostaa, jos ei nyt öitä valvo pelaten. Mullakin nuorempi poika pelaa usein illat läksyjen teon jälkeen. Siitä olen silti pitänyt kiinni, että kone menee yhdeksältä kiinni, että saa iltahommat hoidettua rauhassa eikä pelit tule uniin.

Vierailija
8/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän en usko oman 13-vuotiaan kohdalla. Onneksi. AP

Niinpä. Taisi se kusipullokin tulla yllätyksenä.

Vierailija
9/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelaa jotain sellaista peliä, jota ei voi keskeyttää ihan milloin vain, joten jos kova hätä tulee, joutuu miettimään mihin pissaa. Eihän tapana ole juoda energiajuomia tai limsoja joka ilta pelatessa? Ne kusettaa mutta myös sairastuttaa.

Vierailija
10/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalilta kuulostaa, jos ei nyt öitä valvo pelaten. Mullakin nuorempi poika pelaa usein illat läksyjen teon jälkeen. Siitä olen silti pitänyt kiinni, että kone menee yhdeksältä kiinni, että saa iltahommat hoidettua rauhassa eikä pelit tule uniin.

Joo ei yötä valvo. Meillä melko samanlaiset ajat kuin teillä ja netti menee kokonaan kiinni.

Ja rehellisesti sanottuna en ole ihan varma noista energiajuomista, mutta ei ole ainakaan tölkkejä löytynyt mistään. Eli toivottavasti ei niitä nyt päivittäin juo. AP

Vierailija
11/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat peliajat, kun ei edes vessassa keritä käymään tai muuta tekemään peliajan välissä.

Vierailija
12/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overwatch pelaajana sanon vain tän

Rankatuissa matseissa lentää ulos 30 sek sisään jos et koske hiireen tai näppikseen, etkä koskaan tiedä millon seuraava matsi alkaa. Ja poissaolo pilaa muiden matsin tai keskeyttää koko erän. Ja siitä rankaistaan.

Vierailija
13/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi mitään tekemistä sen kanssa, että hormonit ovatruvenneet hyrräämään. Katselle isojen poikien "käsityöohjelmia" ja ... niin, mieti itse, mitä ehkä tekee.

Vierailija
14/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pelata ja kusta pulloon samaan aikaan. Miettikää nyt vähän. Syy on joku muu.

Vierailija
15/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusin maljakkoon kun meillä oli epämieluisa vieras kylässä enkä halunnut häntä kohdata

Vierailija
16/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs maailmanhuippu nettipokerin pelaajakin kusee pulloon, sillä hänen sessionsa voivat kestää todella kauan ja hän pelaa 50-100 turnausta yhtä aikaa, joten ei siinä mihinkään huussiin välillä ehdi.

Vierailija
17/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kusin maljakkoon kun meillä oli epämieluisa vieras kylässä enkä halunnut häntä kohdata

Tämäkin voi olla jos teillä käy paljon kavereita, naapureita ym kylässä. Teinit ei usein halua sosialisoitua ja piiloutuu omaan huoneeseen. Ehkä tullut siellä hätä ja päättänyt kusta pulloon.

Vierailija
18/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei olisi mitään tekemistä sen kanssa, että hormonit ovatruvenneet hyrräämään. Katselle isojen poikien "käsityöohjelmia" ja ... niin, mieti itse, mitä ehkä tekee.

Et viittis miettiä tommosia.

Vierailija
19/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin voi olla jos teillä käy paljon kavereita, naapureita ym kylässä. Teinit ei usein halua sosialisoitua ja piiloutuu omaan huoneeseen. Ehkä tullut siellä hätä ja päättänyt kusta pulloon.

On se pulloon kuseminen mukavampaa, kuin johonkin avonaiseen yöastiaan. Pullosta voi laittaa korkin kiinni. Itse käytän tyhjiä korkillisia maitopurkkeja. Hieman haasteellista kun on niin pieni se kierrekorkilla varustettu aukko. Esinahkan saa kyllä ohjattua sinne kun hieman venyttää ja puristaa sinne reikään.

Vierailija
20/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa likaiselta touhulta, jos ei asioi vessassa ja pese käsiään kuten kuuluu. Tässä yksi lisäsyy olla kättelemättä koronan jälkeenkään.